România, promovată de Richard Branson

Site-ul prezintă Bucureştiul drept unul dintre cele mai bune locuri de lume pentru a începe o afacere, potrivit unei postări din data de 4 iulie.

 

Printre argumentele pro se află populaţia de 1,9 milioane de locuitori a Capitalei, costurile operaţionale mici şi „bogăţia de capital intelectual“, iar printre argumentele contra se află faptul că se face greu rost de capital şi este nevoie de mai mult suport pentru startup-uri.

 

În schimb, costurile cu energia şi birourile ar fi de patru ori mai mici decât cele din Vestul Europei.

 

De asemenea, cei care ar dori să îşi creeze afacerea la Bucureşti ar trebui să se aştepte la conexiuni rapide şi din ce în ce mai multe acceleratoare şi incubatoare de firme. Potrivit site-ului, Bucureştiul este al cincilea din lume la viteza conexiunilor de net, costuri operaţionale mici, energie şi utilităţi mai ieftine şi chirii mai mici.

 

Virgin Entrepreneur descrie apoi mobuy, o aplicaţie românească ce a semnat înţelegeri cu retaileri precum Adidas, Decathlon, Douglas, KFC sau Pizza Hut şi care permite retailerilor şi brandurilor să ajungă mai uşor la consumatori cu ajutorul unor promoţii exclusive prin aplicaţia respectivă.

 

În final, autoarea avertizează amatorii de birocraţia excesivă şi recomandă celor care doresc să pornească pe această cale să participe la cât mai multe evenimente despre startup-uri şi să cunoască cât mai mulți antreprenori.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed