Românii, OBSEDAȚI să-şi facă stocuri: unele produse au înregistrat creşteri cu 600% într-o săptămână

Explozia efectivă a cumpărăturilor s-a produs în săptămâna în care mai multe restricţii au fost comunicate la nivel naţional ( săptămâna 19-15 martie) înregistrându-se o creştere generală de 76% faţă de aceeaşi săptămână a anului anterior, pentru toate categoriile monitorizate de RetailZoom.

 

E săptămâna în care s-a anunţat şi suspendarea cursurilor, iniţial până pe 22 martie, cu posibilitate de prelungire. În acelaşi timp, stocurile din magazine s-au epuizat pentru anumite produse pe fondul unei cereri fără precedent.

 

Retail Zoom monitorizează vânzările din Carrefour Hypermarket, Carrefour Market, Cora, dm, Inmedio, Mega Image, Shop&Go, Metro, Penny Market, Profi, Xpress şi din peste 3.000 de magazine din comerţul modern internaţional, scrie adevarul.ro.

 

Au fost monitorizate vânzările a 183 de categorii alimentare, de îngrijire personală şi a casei Top-ul de 25 categorii alimentare ce au contribuit cel mai mult la creşterea de 75 din săptămâna a 11-a din 2020 faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019 a sectorului alimentar este reprezentat de ingrediente de bază pentru pregătirea meselor, în principal carne şi mezeluri, ulei, brânză, apă, fructe şi legume, conserve şi produse de băcănie. Pe lângă acestea însă, alte categorii ce au înregistrat minim 300% creştere, au fost conservele de carne 625% alcoolul pur 418% si drojdia 366%.

 

Produsele de igienă personală au înregistrat un salt al vânzărilor în prima săptămâna a restrictiilor generate de inceputul epidemiei Coronavirus în România.

 

Hârtia igienică si săpunul au înregistrat vânzări uriaşe, contribuind cel mai mult la creşterea efectivă a vânzărilor de produse dedicate îngrijirii personale, în timp ce serveţelele umede au devenit produsul campion al creşterilor vânzărilor de aproape 8 ori faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed