Mesajul, devenit viral, a strâns mai bine de 25.000 distribuiri și peste 30.000 de reacții pe pagina de socializare a brutăriei. Deși oamenii și-au arătat suportul virtual, se pare că nu au fost foarte mulți cei care au și cumpărat produsele. Astfel, ieri, patronii au anunțat pe Facebook că-și sistează activitatea din cauza pierderilor.
Marian Godină a reacționat la postarea brutăriei, în stilul caracteristic, printr-un comentariu: „Da ce sa ântâmplat nu pot s-a cred erati singuri din comerț cu curaj care lupta anpotriva la nedreptăți.”.
Într-o postare făcută publica pe Facebook, jurnalista ProTV Electra Ghiza arată în antiteză cele două mesaje și lasă de înțeles că primul anunț a fost doar o campanie de marketing. „Astia erau vitejii ăia care ziceau ca te primesc înăuntru oricum, fără să te verifice, deși ei servesc doar la geam pentru că nu au locuri înauntru si, deci, nu aveau obligația să verifice…” a scris jurnalista.
Marian Godină a comentat și la postarea jurnalistei: „Ticălos mod de a-ţi face reclamă”
Sursa foto: Facebook Electra Ghiza