Saint-Gobain a încheiat un acord pentru achiziţionarea Grupului Duraziv din România, cu afaceri de 30 milioane euro în 2020

„Saint-Gobain anunţă încheierea unui acord pentru achiziţionarea Grupului Duraziv din România, specializat în producţia de adezivi, mortare, tencuieli, tencuieli decorative, vopsele şi profile metalice. Prezentă pe piaţa materialelor de construcţii din România de 18 ani, având ca valori principale inovaţia şi grija pentru mediu, Duraziv s-a dezvoltat semnificativ în ultimii ani, atingând o cifră de afaceri de peste 30 de milioane euro în 2020”, a informat Saint-Gobain.

În cadrul grupului îşi desfăşoară activitatea aproximativ 200 de angajaţi.

„Această achiziţie îi va permite Grupului Saint-Gobain să îşi mărească gama de soluţii pentru finisaje interioare şi exterioare şi să îşi completeze portofoliul cu o gamă largă de vopsele. Totodată, va accelera penetrarea pieţei cu soluţii premium de izolare termică de tip ETICS pe bază de vată minerală bazaltică şi mortare produse local, pentru creşterea eficienţei energetice a clădirilor din România, contribuind astfel la atingerea obiectivului grupului de scădere a amprentei de carbon”, a infomat compania.

Supusă aprobării autorităţilor de concurenţă din România, închiderea tranzacţiei este preconizată a avea loc în cel de-al treilea trimestru al acestui an. 

„Ne bucurăm că ne alăturăm Grupului Saint-Gobain, o companie cu prestigiu în domeniul materialelor de construcţii. Avem o cultură organizaţională compatibilă cu cea a Grupului Saint-Gobain, bazată pe pasiune şi angajament, o cultură orientată către inovaţii, grijă faţă de mediul înconjurător şi satisfacţia clienţilor. În această nouă etapă, vom continua să ne dezvoltăm împreună şi să proiectăm materiale de cea mai înaltă calitate”, spune Daniel Guzu, director general al Grupului Duraziv.

Saint-Gobain proiectează, produce şi distribuie materiale şi soluţii pentru pieţele de construcţii, mobilitate, medicină şi alte aplicaţii industriale.

„Odată cu această achiziţie strategică, ne extindem gama de soluţii şi servicii oferite clienţilor noştri: cunoştinţele şi capacitatea noastră de inovare, împreună cu expertiza bogată a echipei Duraziv, ne vor permite să ne consolidăm poziţia pe piaţă. Aşteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună şi să creăm un viitor sustenabil”, afirmă Ovidiu Păscuţiu, CEO al Grupului Saint-Gobain în România.

Grupul Saint-Gobain a avut vânzări de 38,1 miliarde euro în 2020 la nivel global şi are peste 167.000 de angajaţi care activează în 70 de ţări.

Grupul s-a angajat să atingă neutralitatea emisiilor de carbon până în 2050.

În România, Saint-Gobain furnizează produse şi soluţii din gamele Abrasives, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips şi Weber, cu aproximativ 1800 de angajaţi şi operează 22 de linii de producţie în 12 situri industriale situate în Călăraşi, Brăneşti, Ploieşti, Satu-Mare, Turda, Suceava şi Vălenii de Munte.


 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed