Salesforce a lansat instrumente bazate pe OpenAI pentru agenţii de marketing, după modelul Microsoft

Salesforce numeşte oferta sa Einstein GPT, bazându-se pe tehnologia OpenAI care a luat cu asalt industria tehnologică de când startup-ul susţinut de Microsoft a deschis ChatGPT pentru public, în noiembrie.

Companiile tehnologice de top se întrec să valorifice creşterea interesului pentru inteligenţa artificială generativă, care poate redacta texte sau alte informaţii după ce a învăţat din datele colectate de pe internet.

Aceste modele AI afişează uneori informaţii incorecte, determinând companiile care vând companiilor mari şi guvernele să procedeze cu atenţie.

”Ne mişcăm cât de repede putem, fără a compromite abordarea etică responsabilă”, a declarat Clara Shih, CEO al diviziei Salesforce Service Cloud, într-un interviu.

La fel ca Salesforce, Microsoft încearcă să reducă la minimum răspândirea informaţiilor incorecte, deoarece în timp ceadaugă caracteristici AI software-ului său concurent Dynamics 365.

Microsoft a declarat luni că utilizatorii se pot alătura unei liste de aşteptare pentru o funcţie de serviciu pentru clienţi care redactează automat mesaje de e-mail, după ce luna trecută a anunţat o funcţie similară pentru reprezentanţii de vânzări.

Separat, Microsoft adaugă chatbot-ul OpenAI la motorul său de căutare Bing.

O caracteristică pe care Salesforce o lansează în Service Cloud va fi o casetă de chat cu tehnologie care poate scrie un răspuns la o întrebare pe baza informaţiilor deja stocate în Salesforce.

Agenţii pot edita răspunsul generat automat sau pot apăsa butonul de trimitere.

Salesforce, care în ultima vreme a fost sub presiunea investitorilor activişti pentru a deveni mai profitabilă, nu a finalizat stabilirea preţurilor sau calendarul pentru noile funcţii.

Directorii doresc mai întâi să vadă cum merg lucrurile cu firmele înscrise în programul pilot Salesforce.

Salesforce a luat diverse măsuri pentru a împiedica capabilităţile Einstein GPT să dezinformeze oamenii.

Pe lângă implicarea umană, compania a restrâns câmpul datelor care pot influenţa răspunsul.

Atât Salesforce, cât şi Microsoft prezintă servicii care pot scrie e-mailuri de marketing.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed