Şapte metode prin care eşti furat în service-ul auto şi cum poţi să-i prinzi

1. Nu înlocuiesc consumabilele

Filtrele de aer, ulei, combustibil sunt cele care îi trimit pe cei mai mulţi clienţi în service, ca parte a operaţiunilor obişnuite de revizie. Din păcate, exact aici se înregistrează şi cele mai multe furturi: pur şi simplu, angajaţii nu înlocuiesc aceste filtre, deşi pe fişă scriu că le-au înlocuit. Dintr-un foc, o pagubă de circa 300 de lei în buzunarul tău. Una este un filtru nou-nouţ, alta e un filtru „curăţat” şi montat în locul lui.

 

Remediu: marchează discret aceste consumabile cu un marker, astfel vei putea vedea dacă au fost sau nu schimbate. Cere să primeşti piesele vechi.

 

Articolul integral pe ROMANIATV.NET

 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed