Schimbari pe piata electrocasnicelor

Magazinele virtuale schimbă trendul pe piaţa produselor electrice şi electrocasnice din România. Anul trecut, pentru prima dată din 2010 încoace, marile lanţuri de hipermarketuri şi supermarketuri pierd teren pe segmentul produselor electrocasnice, după ce deveniseră un competitor important pentru Altex, Flanco şi Domo, cei mai importanţi jucători pe piaţa electroIT offline.

 

Potrivit unui studiu realizat de compania de cerectare Euromonitor remis Economica.net, anul trecut, retailerii de produse alimentare au pierdut 14,8% din cota de piaţă pe segmentul electrocasnicelor faţă de 2012 şi 11,5% faţă de 2010. Astfel, în 2013, marile magazine alimentare aveau o cotă de 29,2% din retailul offline pe segmentul electrocasnice (în volum), faţă de 34,4% în 2012. 

 

Din aceşti 29,2%, hipermarketurilor le reveneau 22,7%, iar supermarketurilor 6,5%. Pentru anul în curs, compania de cercetare estimează că magazinele alimentare moderne (hipermarketuri şi supermarketuri) vor avea o cotă de piaţă de 29,9% din comerţul offline pe segmentul produselor electrocasnice.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed