Se închide o revistă CELEBRĂ! Sunt 150 ani de istorie

Un titlu istoric dispare de pe print. Revista Femeia, editată în prezent de Burda România, își încetează apariția la 150 de ani de la apariție.

 

Ultimul număr al revistei Femeia – cel mai longeviv titlu de pe piață – este cel din luna decembrie.

 

Publicația va rămâne doar în varianta online.

 

O istorie complicată

 

Revista Femeia a avut o istorie complicată, cel puțin în ultimii15 ani.

 

La începutul anilor 2000, Sanoma a lansat publicația Femeia de Azi. La scurt timp, Sanoma este dată în judecată de Hassan Awdi, proprietarul Rodipet, cel care deținea marca Femeia (Aedi preluase marca Femeia de la compania Noul Cinema, companie pe care o cumpărase).

 

Sanoma renunță la Femeia de Azi (în transmformă în Bine pentru tine) și, apoi, cumpără marca Femeia de la Hassan Awdi.

 

În 2006, Sanoma relansează titlul Femeia pe piață, cu Istvan Lorencz redactor-șef. Au urmat, la conducerea publicației, Adina Cojocaru, Luana Mureșan și Irina Manolache.

 

În 2013, Burda cumpără compania Sanoma și, odată cu ea, și titlul Femeia. La conducerea chipei editoriale este numită Cătălina Oprea.

 

Articolul integral pe PAGINA DE MEDIA

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed