Servicii SEO – ce inseamna acestea cu adevarat si cum poti evita calitatea slaba?

Atunci cand esti in cautare de servicii SEO, te poti intalni cu foarte multe tipuri de oferte, care mai de care, dupa cum s-ar spune. Sunt chiar sanse foarte mari sa primesti oferte pentru pachete de servicii complet diferite – sau cel putin care sa implice o sumedenie de alte lucruri pe care o alta oferta nu le prezinta.

Cam acesta este farmecul SEO, dupa cum s-ar spune. Este un domeniu cuprinzator si destul de complex. Astfel, furnizarea de servicii complete SEO este o adevarata provocare, chiar si pentru agentiile de marketing digital. Iata deci ce inseamna cu adevarat acest tip de servicii si cum poti evita calitatea slaba!

Servicii SEO complete – ce implica acestea?

Pentru multi clienti, o oferta solida SEO include scrierea de continut si optimizarea on-page a website-ului lor. Ironia consta in faptul ca optimizarea on-page este doar o singura parte a SEO, iar scrierea de continut este rareori vazuta ca si SEO (aceasta mai degraba include elemente de SEO).

De exemplu, un expert SEO rar va trebui sa se ocupe de crearea de continut online, indiferent de platforma. In schimb, expertul gestioneaza partea tehnica a SEO.

Astfel, o oferta completa de servicii SEO include:

  • O parte tehnica – arhitectura, optimizare website in sine (viteza, linkuri, erori si asa mai departe);
  • O parte on-page – continut, experienta utilizatorului, compatibilitatea cu platformele mobile, cuvinte cheie si altele similare;
  • O parte off-page – strategii de linking, backlinkuri, social networking, branding si asa mai departe.

Desigur, fiecare parte SEO are propriul cost. Lucrul de care trebuie sa te feresti, totusi, sunt expertii sau agentiile care iti pot oferi doar o singura parte din cele mentionate. Chiar daca este realizata corect, o singura parte nu este de ajuns pentru o strategie completa SEO – anume una care iti poate influenta semnificativ vizibilitatea si succesul in mediul online.

Cum eviti calitatea slaba?

Exista o metoda mai simpla prin care poti evita calitatea slaba atunci cand vine vorba de servicii SEO. Pe scurt, este recomandat sa nu ai incredere in pachetele predefinite – de exemplu, 10 articole de blog optimizate pe luna, optimizare lunara on-page, x bloguri pe alte site-uri, 5 postari social media si asa mai departe.

Acesta poate parea un pachet optim, dar adevarul este ca numarul de articole, volumul de optimizari si asa mai departe lunare este influentat semnificativ de asteptarile clientului. Daca acesta vrea sa observe o crestere in vanzari prin intermediul SEO cat mai rapid cu putinta, 5 postari social media vor avea un impact practic egal cu 0.

Astfel, cand esti pe cale sa alegi servicii SEO, este recomandat sa vorbesti cat de mult ai ocazia cu expertii care se vor ocupa de afacerea ta. Acestia nu vor intampina probleme in a-ti explica clar cum va functiona o strategie SEO personalizata – intalnirile scurte si la obiect nu sunt, de regula, optime pentru majoritatea serviciilor de digital marketing.

Tu, ca si client, trebuie sa stii concret ceea ce ti se ofera – sumedenia de intrebari pe care le poti avea va fi intampinata cu zambete de o agentie profesionista. O astfel de agentie, care iti poate oferi servicii SEO de calitate superioara, este The Markers – oferta completa de servicii de marketing digital pentru afacerea ta!

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed