Servicii SEO la un preț… optim? Află cum!

Achiziționarea unui pachet de servicii SEO presupune, pentru business-ul tău online / digitalizat, optimizarea site-ului aferent afacerii tale prezente pe Internet. Este vorba, mai precis, de optimizarea respectivului site pentru Google, cel mai mare și utilizat motor de căutare la nivel mondial.

Așadar, putem deduce că serviciile SEO, în general, sunt sinonime cu optimizarea site-urilor – de comerț electronic sau de prezentare (branding) – pentru un motor de căutare sau altul; în mod obișnuit, pentru cel care dispune de cele mai multe accesări. În România, Google deține monopolul absolut din acest punct de vedere, al popularității și nivelului de utilizare în rândul internauților, deci: Search Engine Optimization vizează exclusiv optimizarea pentru Google.

Un proces de optimizare a site-ului prin intermediul unui pachet de servicii SEO determină ca respectiva platformă să devină mult mai vizibilă în Google și, prin urmare, să ocupe un loc fruntaș în cadrul paginilor cu rezultate de căutare returnate de motorul aflat în discuție. Aceste pagini poartă denumirea generică de SERPs, iar miza constă ca brandul promovat prin servicii SEO să ajungă chiar pe prima poziție a sugestiilor făcute de Google pentru utilizatorul de Internet, în urma unei căutări specifice, pe care acesta o inițiază folosind anumite cuvinte cheie, în scopuri comerciale.

De pildă, un utilizator poate căuta pe Internet, folosind Google, să achiziționeze un aparat de cafea profesional. În acest caz, introducând în bara motorului de căutare această expresie sau altele sinonimice, precum „espressor profesional”, brandul de nișă care beneficiază de cea mai eficientă optimizare SEO va apărea pe prima poziție afișată.

Astfel, potențialul client va fi tentat să acceseze primul site afișat sau, cel puțin, unul aflat printre primele rezultate returnate. Ulterior accesării, există șanse mari de a se produce și conversia mult așteptată – adică, utilizatorul interesat de oferta accesată o va și achiziționa, contribuind la creșterea ratei de conversie a business-ului respectiv privind comerțul electronic încurajat prin servicii SEO.

servicii seo

Așadar, astfel de servicii, de optimizare a site-ului tău pentru Google, reprezintă o tehnică de marketing online. Iar cum publicitatea presupune, la rândul ei, un buget bine stabilit și eficient alocat, probabil te întrebi cum poți beneficia de o astfel de optimizare la un preț… optim!?

Răspunsul este foarte simplu, poate chiar mai intuitiv decât te-ai fi așteptat: apelând la o agenție SEO cu servicii integrate! Întrucât Search Engine Optimization implică o suită de activități și acțiuni desfășurate atât punctual, cât și constant, pe termen lung, cel mai bun preț pe care îl poți obține pentru un astfel de pachet este prin colaborarea cu o agenție de specialitate.

Spre exemplu, o agenție SEO de top, precum iAgency.ro, va include tot ceea ce presupune procesul de optimizare în cadrul unui abonament unic (lunar):

– auditarea site-ului (identificarea și rezolvarea problemelor tehnice și de ordin UX – User Experience);

– research-ul de cuvinte cheie și expresii de căutare relevante pentru business-ul tău;

– crearea / actualizarea arhitecturii de link-uri;

– optimizarea on-page (conținut unic și relevant postat pe site);

– optimizarea off-page (comunicate de presă și advertoriale) etc.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed