Site-urile de reduceri încep să facă bani

În această perioadă au fost achiziţionate peste 350.000 de vouchere pentru reduceri, valoarea medie a tranzacţiilor urcând din ianuarie cu 75%, la peste 70 de lei.

 

„De la începutul anului, am înregistrat o medie lunara de peste 16.000 de utilizatori noi, care au realizat pentru prima dată o tranzacţie online cu cardul pe site-urile de reduceri”, a declarat Antonio Eram, CEO Netopia Sistem.

 

În semestrul I, valoarea medie a unei tranzacţii înregistrate pe site-urile de reduceri a urcat cu 75%, la peste 70 de lei, comparativ cu valoarea medie de 40 de lei, de la începutul anului.

 

Voucherele de reduceri cu valori mai mici de 100 de lei reprezintă peste 85% din volumul total de cupoane vândute pe astfel de platforme, în timp ce valoarea acestora se ridică la peste 60% din total tranzacţiilor.

 

Topul celor mai scumpe achiziţii de pe site-urile de reduceri este dominat de pachete turistice şi operaţii estetice.

 

„Cel mai mare fan al site-urilor de reduceri din 2011 s-a dovedit un utilizator care a achiziţionat in 6 luni vouchere în valoare totală de peste 10.000 de lei. Exista şi persoane care au cumpărat peste 80 de astfel de oferte de pe un singur card”, a adăugat Eram.

 

În continuare, cele mai achiziţionate vouchere de reduceri sunt cele pentru restaurante şi cafenele, urmate de reducerile pentru saloane de înfrumuseţare şi cele de masaj sau sălile de fitness.

 

mobilPay procesează mai mult de 90% din totalul plăţilor online înregistrate pe site-urile de reduceri.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed