Șoferii de pe ”Drumul groazei”, puși în pericol de LIPSA marcajelor pe 10 km!

Lucrările pentru reconfigurarea a celor circa 10 kilometri din DN2 (E85), între Sinești și Movilița, din județul Ialomița, pentru a permite circulația în sistem alternativ de două benzi versus o bandă (2+1 alternativ), au început în urmă cu două luni. Problema e însă lipsa marcajelor la acest moment, ceea ce transformă șoseaua, extrem de periculoasă oricum, într-o aventură extremă pentru șoferi. CNAIR susține că vremea ploioasă e de vină pentru nerealizarea marcajelor, la peste o lună după ce asfaltarea propriu-zisă a fost terminată.

 

Lucrările de reasfaltare și realizare de marcaje sunt în sarcina austriecilor de la Strabag, care încasează pentru ele circa 5 milioane de lei. CNAIR va realiza, în regie proprie, amplasarea de indicatoare rutiere – 250 la număr, scrie G4Media.

 

Potrivit Asociației Pro Infrastructura (API), care a militat ani buni pentru creșterea siguranței pe DN2, “profilul 2+1 alternativ este mult mai sigur (de 5 ori mai puține victime pe km parcurs) decât actuala circulație haotică de pe DN2”.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed