Soferii romani au renuntat la CASCO

Studiul arată că poliţa Casco nu se regăseşte printre priorităţile şoferilor pentru că doar 14% dintre români apelează la astfel de poliţe de asigurare.

 

‘Chestionaţi în legătură cu companiile de asigurări pe care le cunosc, românii au menţionat în procent de 92% Allianz Ţiriac. Aceasta este urmată de Astra Asigurări şi ING Asigurări, cu 89% şi, respectiv, 88%’, se arată într-un comunicat de presă transmis, marţi, Agerpres.

 

Analizând întreaga piaţă a asigurărilor, se constată că, atunci când caută informaţii despre asigurări, principala sursă la care românii apelează este reprezentată de site-ul companiilor de asigurări (51%), a declarat Ştefan Andrei, marketing manager Exact Cercetare şi Consultanţă, realizatorii studiului.

 

‘Discuţiile cu agentul de asigurări se situează la o distanţă de 10 procente (41%), aceasta fiind urmată la mică distanţă de sfaturile primite de la cei apropiaţi (39%). Trebuie subliniat că articolele apărute în presă (atât scrisă, cât şi online) sunt mediile de informare care prezintă cel mai puţin interes în rândul celor care intenţionează să încheie o poliţă de asigurare (14%)’, mai afirmă Ştefan Andrei.

 

Studiul a fost realizat în luna noiembrie 2014 pe un eşantion de 1.039 de respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 60 de ani, rezidente în mediul urban.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed