SoftBank şi-a vândut întreaga participaţie la gigantul american Uber, pe fondul pierderilor diviziei sale de investiţii

Vânzarea a avut loc după ce Vision Fund, vehiculul de investiţii în tehnologie al SoftBank, a raportat o pierdere de 2.930 de miliarde de yeni japonezi (21,68 miliarde de dolari) pentru trimestrul încheiat în iunie, una dintre cele mai mari înregistrate vreodată.

SoftBank a spus că şi-a vândut acţiunile Uber între aprilie şi iulie, la un preţ mediu de 41,47 dolari pe acţiune.

Potrivit SoftBank, costul mediu pe acţiune a fost de 34,50 dolari, aşa că vânzarea participaţiei la Uber a fost profitabilă.

Gigantul japonez nu a precizat duma obţinută prin vânzarea Uber şi nici dimensiunea participaţiei vândute.

SoftBank a investit în Uber în 2018 şi din nou în 2019, pentru a deveni cel mai mare acţionar al său la un moment dat. Anul trecut, SoftBank a vândut aproximativ o treime din participaţia sa la Uber, potrivit CNBC.

Acum, SoftBank a vândut restul acţiunilor pe care le mai deţinea la Uber.

Acţiunile Uber au fost tranzacţionate luni în uşoară scădere.

În total, între aprilie şi iulie, SoftBank a declarat că a înregistrat un câştig de 5,6 miliarde de dolari din totalul participaţiilor vândute, inclusiv la Uber, firma imobiliară online Opendoor, compania de îngrijire a sănătăţii Guardant şi gigantul chinez de imobiliare şi brokeraj Beike.

Afacerile de investiţii ale SoftBank Vision Fund au înregistrat pierderi în prima jumătate a anului, pefondul declinului puternic al acţiunilor tehnologice, deoarece inflaţia fulgerătoare a determinat băncile centrale la nivel global să majoreze ratele dobânzilor.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed