Spotify Technology a cumpărat o firmă care ajută la identificarea conţinutul dăunător de pe platformă

Achiziţia face parte din eforturile Spotify de a face faţă conţinutului dăunător din serviciul său, după o reacţie la începutul acestui an legată de ”The Joe Rogan Experience”, în care podcasterul a fost acuzat că a răspândit informaţii greşite despre Covid-19.

Firma din Dublin lucrează cu Spotify din 2020, concentrându-se iniţial pe integritatea conţinutului legat de alegeri din întreaga lume.

De atunci, misiunea Kinzen s-a extins pentru a include informaţiile eronate, dezinformarea şi discursul instigator la ură.

”Kinzen oferă o combinaţie de instrumente şi expertiză pentru a ne ajuta să înţelegem mai bine conţinutul de pe platforma noastră şi tendinţele emergente de abuz”, a declarat Sarah Hoyle, director pentru încredere şi siguranţă la Spotify.

Termenii contractului nu au fost dezvăluiţi.

La începutul acestui an, Spotify a spus că va fi mai transparentă în privinţa modului prn care determină  conţinutul acceptabil şi inacceptabil.

Compania şi-a publicat regulile platformei pentru prima dată în ianuarie. În iunie, Spotify a format un Consiliu Consultativ pentru Siguranţă, pentru a oferi informaţii cu privire la conţinutul dăunător.

Kinzen va oferi avertismente timpurii despre probleme de pe diferite pieţe, ajutând Spotify să modereze mai eficient conţinutul în mai multe limbi.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed