Ştirile zilei din advertising – 05.04.2012

» Andrei Tripsa: „E greu de definit ce a insemnat ‘Etichete de casa’ – idee de PR? Idee de viral? Idee de design de packaging?”
Asa cum ne-au obisnuit deja bunicii si parintii, cand eram mici, sa mancam dulceata din borcane de mustar, asa ne aflam acum in postura de a fi serviti sau a servi niste vin de casa „de la mama” dintr-o sticla de bautura racoritoare sau apa minerala…. [citeste »]

 

» Leo Burnett semneaza spotul pentru Bucovina – „Echilibrul suprem”
Leo Burnett a lansat spotul „Echilibrul suprem”, care promoveaza brandul Bucovina, informeaza un comunicat emis de agentie. Clipul publicitar a fost realizat ca urmare a castigarii unui pitch de creatie organizat de companie anul trecut. Zenith Media… [citeste »]


» Tatal lui Chong Gong cel mare si lichidul magic romanesc
Vorbeam acum ceva timp cu prof. Dr. Vintila Mihailescu despre cum reflecta publicitatea romaneasca imaginea tinerilor, iar dumnealui spunea ca dincolo de o prezentare mai mult sau mai putin veridica, publicitarii romani vor neaparat sa spuna o poveste… [citeste »]


» Campania de responsabilitate sociala AQUA Carpatica – „Intoarcerea la puritate”, semnata de Cohn&Jansen
Cohn&Jansen a realizat campania de responsabilitate sociala „Intoarcerea la puritate” pentru AQUA Carpatica, o campanie care incurajeaza publicul sa voteze pentru schimbarea cadrului legislativ ce reglementeaza piata apelor minerale (Legea Apei),… [citeste »]

 

Aceste stiri au fost furnizate de IQads – Totul despre publicitate | www.IQads.ro

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed