x


  • EUR
    4.7669
    USD
    4.3343
string(16) "instant-articles"

Studiu de caz: Creşte consumul, închidem magazinele

Retailerul electro-it Flanco a declarat război dezvoltatorilor de malluri şi, în contextul bulei consumului, a mizat pe închiderea magazinelor sufocate de preţurile prea mari ale chiriilor.

Author: Mihai Voican | Sursa: BUSINESS MAGAZIN | Publicat: 13.03.2018, 8:16

CONTEXT:

Consumul se află pe un trend ascendent, atât la nivel internaţional, cât şi în România. Preţul chiriilor din unele centre comerciale a făcut ca unităţile aflate în cadrul acestora să nu fie rentabile, potrivit lui Dragoş Sîrbu, CEO-ul Flanco.
Comerţul online câştigă din ce în ce mai mult teren, în defavoarea retailerilor tradiţionali.

DECIZIE:

Reorganizarea reţelei de magazine Flanco prin închiderea celor mai puţin rentabile, respectiv a unităţilor aflate în centre comerciale în care preţul chiriei este ridicat raportat la vânzările înregistrate; compania a închis 16 astfel de unităţi. |n acelaşi timp, au deschis 17 magazine noi în oraşe medii şi mici, unde nu erau prezenţi. Alte opt magazine au fost reamenajate, iar şase relocate.

 

Articolul integral pe BUSINESS MAGAZIN.