Studiu de caz: Creşte consumul, închidem magazinele

CONTEXT:

Consumul se află pe un trend ascendent, atât la nivel internaţional, cât şi în România. Preţul chiriilor din unele centre comerciale a făcut ca unităţile aflate în cadrul acestora să nu fie rentabile, potrivit lui Dragoş Sîrbu, CEO-ul Flanco.
Comerţul online câştigă din ce în ce mai mult teren, în defavoarea retailerilor tradiţionali.

DECIZIE:

Reorganizarea reţelei de magazine Flanco prin închiderea celor mai puţin rentabile, respectiv a unităţilor aflate în centre comerciale în care preţul chiriei este ridicat raportat la vânzările înregistrate; compania a închis 16 astfel de unităţi. |n acelaşi timp, au deschis 17 magazine noi în oraşe medii şi mici, unde nu erau prezenţi. Alte opt magazine au fost reamenajate, iar şase relocate.

 

Articolul integral pe BUSINESS MAGAZIN.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed