Tempo a castigat pitch-ul Heidi

Agentia va gestiona in perioada urmatoare comunicarea ATL pentru Heidi, asigurand noului sau client servicii de strategie, creatie si media.Tempo Advertising a fost desemnata agentia castigatoare a pitch-ului organizat de Heidi Chocolats Suisse la sfarsitul anului trecut.Agentiile invitate in competitie au fost Tempo Advertising, Leo Burnett, NextCap, Cohn & Jansen, Lowe Partners si BMP Advertising. Pe lista scurta, Tempo s-a confruntat cu NextCap si Leo Burnett – agentia care a gestionat anterior acest cont. „Am ales Tempo datorita propunerii strategice solide cu care a venit si recomandarii date de succesul marcilor din portofoliu. Am avut parte de propuneri surprinzator de bune din partea tuturor agentiilor invitate, fapt care ne-a facut dificila alegerea, dar decizia finala reprezinta un act de incredere pe care l-am acordat unei agentii care s-a remarcat prin consecventa si capacitatea de a dezvolta branduri puternice,” a declarat Emilian Cristescu, Brand Manager Heidi.Piata de ciocolata din Romania este concentrata de 5 producatori importanti: Heidi, Kraft, Kandia-Excelent, Supreme si Ferrero.

Citeste mai mult

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed