TikTok are o nouă problemă majoră: Cum să gestioneze conţinutul în preajma alegerilor prezidenţiale americane

Cunoscută iniţial pentru vide-urile postate de adolescenţi, TikTok este tot mai mult o destinaţie pentru conţinut politic. Hashtagurile Trump 2020 şi Biden 2020 au atras cumultat peste 12 miliarde de vizualizări pe această aplicaţie.

Directorul pentru siguranţă al TikTok, Eric Han, a declarat în primul său interviu referitor la abordarea companiei faţă de dezinformarea legată de alegeri, să obiectivul echipei sale este să se asigure că aplicţia poate rămâne ca o platformă de divertisment şi de ”auto-exprimare amuzantă”.

TikTok, care are 100 de milioane de utilizatori activi pe lună în SUA, îşi creează propria abordare a materialelor legate de alegeri, luând în considerare ceea ce a numit Han ”poveştile precaute” ale reţelelor de socializare consacrate.

Partenerii TikTok în verificarea informaţiilor, Lead Stories şi PolitiFact, au afirmat că au evaluat sute de video-uri din aplicaţie cu conţinut înşelător, cum ar fi informaţia potrivită căreia candidata democrată pentru funcţia de vicepreşedinte al SUA, Kamala Harris, ar fi ameninţat cu răzbunarea împotriva susţinătorilor lui Trump.

Dar, spre deosebire de Facebook şi Twitter, TikTok nu marchează conţinutul înşelător postat de utilizatori. În schimb, TikTok păstrează analizele la nivel intern şi le foloseşte pentru a elimina conţinutul sau, mai rar, pentru a reduce numărul de persoane care îl vizualizează.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed