Companiile românești, interesate să-și asume noi provocări în domeniul medical după discuții cu firmele americane

Medfarm Trading este o firmă pentru import și distribuție aparatură medicală, înființată în 1994.

 

„S-a dezvoltat destul de mult portofoliul de produse începând cu chestii foarte simple. Între timp am încercat să dezvoltăm și portofoliul de clienți, în sensul că am trecut de la mici cabinete medicale la clinici medii, la clinici private chiar și lanțuri de clinici private existente în România, la spitale de stat”, susține Robert Tonghioiu, CEO Medfarm Trading.

 

El susține că a fost sceptic în privința produselor din domeniul său de activitate pe care companiile americane au venit să le promoveze în cadrul evenimentului, însă, după discuții cu reprezentanții acestora, se poate vorbi despre demararea unor proiecte comune.

 

„Inițial, când am verificat pe internet ce fel de produse vor companiile americane să promoveze în România am fost un pic sceptic. Produsele sunt destul de speciale, sunt destul de nișate. Bănuiesc că acesta este și motivul pentru care au ales acest mod de prezentare pentru că altfel e foarte complicat să găsești o firmă care să înțeleagă ce intenții ai pentru o piață anume. Ambele companii cu care am discutat sunt noi pe piața din România – nu au mai avut până acum afaceri aici – și metodele pe care le propun ei și pe care noi le dorim sunt oarecum diferite de ceea ce făceam până acum, dar implică, din păcate, o implicare mult mai importantă și a noastră și a lor și rămâne de văzut dacă putem demara ceva în viitorul apropiat”, a menționat Tonghioiu.

 

În cadrul forumului de afaceri, reprezentantul Medfarm Trading a discutat cu două companii americane și intenționează să accepte noi provocări.

 

„Abordările sunt complet diferite în cele două cazuri și intenția este să încerc pentru că până acum m-am ferit de chestiile de nișă și am preferat să merg pe drumurile deja bătătorite, însă îmi doresc să încerc și altceva pentru că am observat și în atitudinea lor o deschidere în a comunica mult mai ușor, inclusiv o implicare a lor mai mare decât în alte cazuri în care firmele producătoare doar așteaptă de la distribuitori să comande și să vândă pe piață. Da, aș vrea să încerc”, a mai spus acesta.

 

 

Trade Winds reprezintă cel mai mare eveniment de promovare comercială organizat anual de către Departamentul de Comerț al SUA, ajuns la a zecea ediţie. România este principala destinaţie a misiunii economice din perioada 16-24 octombrie, care se va deplasa şi în Bulgaria, Grecia, Serbia şi Croaţia. La Forumul de afaceri de la Bucureşti sunt invitaţi să participe oficiali şi oameni de afaceri din întreaga regiune.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed