Trenduri e-commerce: Cele mai sigure nișe pentru vânzări pe timp de pandemie

Afacerile care rămân în picioare și care au luat amploare, fiind un pariu sigur pentru antreprenori, sunt cele de tip e-commerce. Conform ultimelor statistici, din ce în ce mai mulți oameni își fac cumpărăturile în mediul online față de cel fizic, ca urmare a panicii și restricțiilor impuse la nivel național și global. Majoritatea dintre aceștia afirmă că este o modalitate mult mai sigură și mai ușoară.

Ca urmare a succesului colosal pe care îl are acest trend de e-commerce, din ce în ce mai multe business-uri fizice și-au găsit o mai bună casă în mediul online sau chiar și-au schimbat profilul pentru a se adapta cererilor crescute ale consumatorilor în această perioadă.

Cele mai sigure business-uri online în plină criză COVID-19

Produse pentru casă

Foarte multe persoane și-au mutat efectiv biroul de la sediul companiei în propria locuință, iar acest lucru a dus inevitabil la creșterea sporită a articolelor pentru casă.

Conform ultimelor date, cele mai multe articole achiziționate online au fost înregistrate pe segmentul textile pentru locuință, din magazine precum Pufulino.ro. Foarte multe persoane au achiziționat în special lenjerii de pat, perne și pilote, produse menite să sporească confortul și să asigure un somn odihnitor.

Pe lângă produsele textile, multe persoane din marile orașe au cumpărat online inclusiv alimente pentru gătit, prin diverse platformele de curierat, ceea ce a dus la un număr mai mic de achiziții în magazinele alimentare fizice.

Cum căldura a fost o reală problemă pentru bucureșteni, aparatele de încălzire, precum: aerotermă, calorifer electric, s-au numărat și ele printre produsele pentru casă achiziționate în special în această zonă.

Plase și accesorii de țânțari

Ca urmare a faptului că razele de soare și căldura aduc cu ele multe insecte, magazinele online care comercializează plase de insecte au avut vânzări crescute, în special în această perioadă de început de an, început de primăvară.

Plasele de țânțari au fost vândute atât pentru uși cât și pentru ferestre în toate colțurile țării, în special cele care vin sub formă de kituri complete.

Pe lângă plase de insecte, cumpărătorii au realizat adevărate economii și și-au reparat plasele de insecte deja existente, iar acest lucru s-a văzut prin interesul crescut pentru accesorii de plase de țânțari.

Produse și accesorii pentru grădinărit

Ocupațiile oamenilor și hobby-urile acestora s-au extins vizibil în ultima perioadă, mai ales cu petrecerea unui timp îndelungat în propriile locuințe, astfel că ideea de conectare cu natura și cu liniștea pe care aceasta o oferă a dus la creșterea cererii pentru articole de grădinărit.

Cu timpul liber sporit pe care îl au acum, pentru că nu se mai pot vedea atât de des cu toți prietenii și nu mai pot merge la teatre, cinematografe, multe persoane s-au reconectat cu natura, achiziționând online: mașină de tuns iarbă, greble, cositor electric, stropitori, etc.

Electrocasnice

Electrocasnicele au și ele cifra lor de vânzare foarte ridicată. Poate din dorința de a economisi sau din atenția sporită pe care o acordă acum foarte multe persoane propriilor locuințe, vânzările pentru electrocasnice au crescut vizibil.

Atât electrocasnicele mici, precum: toaster, blender, mixer, cât și electrocasnicele mari, precum: aspirator – în special aspirator cu spălare, cuptor, vitrină de vinuri, au înregistrat vânzări foarte mari în timpul pandemiei.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed