Ultima bătălie la promoţiile pe credite relaxate

Bancpost, jucătorul plasat pe locul cinci în functie de active în 2007, care deţine un portofoliu de credite de 2,8 mld. euro fără externalizări, după S1, a extins, de două ori, perioada pentru oferta promoţională pentru creditul de consum “Imediat”, până la 10 octombrie, faţă de ultima decizie, de 12 septembrie. Asta, în condiţiile în care românii mai pot contracta credite relaxate, cu un grad maxim de îndatorare de 70%, doar până în prima săptămână din octombrie. Jucatorul clasat anul trecut pe pozitia a şasea după active, UniCredit Tiriac, analizează posibilitatea extinderii promoţiei pentru creditele acordate în euro, variantă pe care ar putea să o adopte şi grecii de la Alpha Bank.

Marea majoritate a băncilor analizează, zilele acestea, posibilitatea extinderii termenului promoţiilor actuale sau implementarea unora noi. BCR, liderul sistemului în funcţie de active, care a finanţat conturile debitorilor români cu peste 11 miliarde euro, până în semestrul întâi din 2008, nu a stabilit dacă va lansa o campanie promoţionala, însă nu exclude această posibilitate. BRD-SG, a doua ca mărime din România, în funcţie de active, profit şi reţea, nu intentioneaza sa lanseze, pana la implementarea noilor norme, o campanie promotionala pentru creditarea persoanelor fizice. Clientii Bancpost beneficiaza de o dobândă promoţională în primele trei luni pentru creditele tip consumer în lei şi euro, de 9,95% respectiv 8,95%, comisionul de acordare al împrumutului fiind zero până la data de 10 octombrie. Specialiştii UniCredit Ţiriac, instituţie de credit clasată în primul eşalon, analizează prelungirea promoţiei existente, potrivit declaraţiilor reprezentanţilor băncii.

Citeşte articolul integral în Business Standard

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed