Un mod ciudat de raportare financară. EMAG anunță un nou tip de rezultat: Profito-Pierdere!

0

Grupul eMAG, unul dintre principalii jucători de pe piaţa de retail online din regiune, care are cel mai mare business în România dar are o prezenţă puternică şi în Ungaria şi Bulgaria, a avut în anul fiscal 2022, încheiat la 31 martie, venituri de 2,3 mld. dolari, mai mari cu 3% faţă de anul precedent, şi cu o pierdere din operaţiuni de 34 mil. dolari faţă de un profit de 80 mil. dolari în anul precedent, arată raportul anual al grupului Prosus, acţionarul majoritar al retailerului.


Noua struțo-cămilă se utilizează la libera alegere în funcție de părțile interesate, scrie sfin.ro.

Reporter: Adică cu alte cuvinte – dacă vine vorba despre dat bani altora, precum Statul – există Pierdere; dar dacă vine vorba de luat bani, de ce să nu impresionăm investitorii cu un Profit baban.

Articolul integral pe sfin.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.