Unul din trei bucureşteni au vizitat Sun Plaza de la inaugurarea din februarie

0
În prima săptămână din luna martie, 300.000 de persoane au vizitat Sun Plaza, restul de 315.000 vizitând centrul de cumpărături în primele patru zile de la deschidere, potrivit unui comunicat al companiei. Teoretic, în acest interval, aproximativ 1 din 3 bucureşteni au vizitat Sun Plaza.

Mixul de branduri din Sun Plaza a fost mărit cu opt branduri noi. Pimkie, Nine West, TNT, B&B Collection, Splend’or, Optiblu au inaugurat fiecare câte un magazin, în timp ce zona de food court şi-a îmbogăţit oferta prin deschiderile Jumbo Vietnamese Food şi La Naşu’ Café.

Până la sfârşitul săptămânii, vor fi deschise alte două magazine: Humanic şi Hervis, care vor ocupa peste 1.600 de metri pătraţi.

Centrul comercial se află în proprietatea companiei Sparkassen Immobilien. Principalii concurenţi de proximitate ai mall-ului sunt Liberty Center, Grand Arena şi City Mall.