Vânzările Ariston Thermo România au crescut anul trecut cu 10%, la aproximativ 250 milioane lei. Grupul italian a investit anul trecut 77 milioane de euro la nivel global în cercetare şi dezvoltare

”Pe plan local, grupul este prezent de 22 de ani prin subsidiara Ariston Thermo România, liderul pieţei de centrale termice şi boilere electrice. Subsidiara locală a grupului a încheiat anul trecut cu vânzări de aproximativ 250 de milioane de lei, în creştere cu circa 10% faţă de anul 2018. Afacerile Ariston Thermo au înregistrat în 2019 cel mai bun an din istoria companiei în România, beneficiind de un context economic favorabil şi de creşterea sectorului de construcţii”, a anunţat grupul.

Grupul aniversează anul acesta 90 de ani de la înfiinţare.

„Scopul nostru la Ariston este de a asigura tuturor, în orice colţ al lumii, confort termic, protejând în acelaşi timp mediul înconjurător. În România, unde 1 din 4 oameni nu are acces la apă caldă, misiunea şi angajamentul nostru sunt cu atât mai necesare”, a declarat Cătălin Drăguleanu, country manager Ariston Thermo România.

De asemenea, investiţiile grupului în cercetare şi dezvoltare au depăşit suma de 77 milioane de euro la finalul anului 2019.

Ariston Thermo are 7.500 de angajaţi la nivel global, venituri anuale de 1,7 miliarde de euro şi peste 8,2 milioane de produse vândute anual în peste 150 de ţări.

”Investiţiile grupului în cercetare şi dezvoltare au depăşit suma de 77 milioane de euro la finalul anului 2019”, arată grupul.

Grupul a anunţat miercuri că 2019 a fost cel mai bun din istorie, cu venituri de 1,71 miliarde de euro, în creştere cu peste 6% faţă de anul precedent. Aproximativ 72% din venituri au fost generate, în 2019, de soluţii care folosesc energie din surse regenerabile şi au eficienţă ridicată.

Obiectivul Ariston este ca în anul 2022 peste 80% din veniturile sale să fie generate de astfel de soluţii.

Ariston Thermo are peste 26 de unităţi de producţie amplasate în 15 ţări pe patru continente, 69 de subsidiare şi 6 reprezentanţe în 42 de ţări. La nivel regional, peste 38% din veniturile grupului sunt generate de Europa de Vest, urmează ţările din Europa de Est cu o pondere de 18% în venituri şi  Asia cu 17%.

Portofoliul de produse Ariston Thermo România este compus din centrale termice murale şi de pardoseală, convenţionale şi în condensare, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux şi Elco, boilere electrice şi indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiţionat şi panouri solare.

 


 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed