AcasăEconomieVânzările grupului Metro în Europa de Est au crescut în S1 cu...

Vânzările grupului Metro în Europa de Est au crescut în S1 cu 5,6% (VIDEO)

Metro a înregistrat în Europa de Est, în primele şase luni, un profit operaţional de 444 milioane euro, cu 10,4% mai mare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Profitul brut realizat de grup în regiune a urcat totodată de la 249 milioane euro la 260 milioane euro.

În raportul grupului se arată că sectorul retail a înregistrat o îmbunătăţire a trendului, dar a continuat să scadă în termeni reali. Numai Rusia a consemnat o creştere puternică a vânzărilor retail.

Vânzările ajustate la evoluţiile valutare au scăzut în estul Europei cu 0,9%. Calculată în euro, cifra de afaceri în regiune a fost de 7, 75 de miliarde de euro.

Investiţiile Metro în regiune au scăzut în prima jumătate a anului cu 32,7%, de la 217 milioane euro la 146 milioane euro. Grupul şi-a majorat însă bugetul total de cheltuieli de capital pentru acest an la 2,1 miliarde euro, de la 1,9 miliarde euro şi anticipează o relansare economică tot mai solidă.

Metro are 447 de magazine în Europa de Est, cu opt mai multe decât la începutul anului, două dintre noile hipermarketuri fiind deschise în România.

La nivel de grup, vânzările Metro au crescut cu 2,4%, până la 31 de miliarde de euro.

Ultimele Articole