Vânzările Nestlé au crescut în primul trimestru al anului cu 1,3%, la 21,1 miliarde franci elveţieni

”Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, anunţă rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pe trimestrul 1 din 2021, raportând o creştere organică de 7,7%, cu o creştere internă reală (RIG) de 6,4% şi pricing de 1,2%. Creşterea s-a bazat pe activităţile derulate în majoritatea zonelor geografice, fiind susţinută de semne timpurii de revenire din partea canalelor de vânzare out-of-home, pricingul îmbunătăţit şi cote de piaţă în creştere. Schimbul valutar a redus vânzările cu 5,3% din cauza aprecierii continue a francului elveţian faţă de majoritatea monedelor. Reducerea investiţiilor au avut un impact negativ de 1,0%. Prin urmare, vânzările totale raportate au crescut cu 1,3%, până la 21,1 miliarde franci elveţieni (faţă de 20,8 miliarde franci elveţieni în aceeaşi perioadă a anului 2020”, arată compania.

Vânzarea mărcilor regionale Nestlé de apă de izvor, a diviziei de apă purificată şi a serviciului de livrare a băuturilor din SUA şi Canada a fost finalizată la 31 martie 2021. Achiziţia Essentia Water a fost finalizată la 5 martie 2021.

”Suntem mulţumiţi de creşterea organică puternică din primul trimestru, bazată pe activităţile desfăşurate pe scară largă în majoritatea zonelor geografice şi a categoriilor de produse. Creşterea noastră a fost alimentată de o execuţie disciplinată a operaţiunilor, de capacităţi digitale îmbunătăţite şi inovaţie rapidă, rezultând în îmbunătăţirea cotei de piaţă. Vânzările din retail au înregistrat o creştere solidă, iar canalele de vânzare out-of-home au arătat semne de îmbunătăţire. Confirmăm aşteptările noastre pentru acest an şi perspectivele noastre pe termen mediu pentru o creştere organică susţinută către o rată medie de o singură cifră. Dezvoltarea vaccinurilor împotriva COVID-19 a dat speranţă lumii şi susţinem livrarea echitabilă pe scară largă a vaccinurilor în comunităţile în care operăm”, spune Mark Schneider, CEO Nestlé.

Creşterea organică a atins 7,7%, cu o creştere internă reală (RIG) de 6,4% şi pricing de 1,2%. Creşterea s-a bazat pe activităţile derulate în majoritatea zonelor geografice. Creşterea organică a fost de 5% pe pieţele dezvoltate. Creşterea pe pieţele emergente a fost de 11,4%, cu RIG puternic şi pricing pozitiv.

 ”Pe categorii de produse, principalele motoare de creştere au fost cafeaua şi Purina PetCare, alimentate de impulsul continuu în comerţul electronic şi lansările de produse noi. Cafeaua a înregistrat o creştere de două cifre, cu o cerere puternică pentru produsele Nescafé şi Starbucks. Nescafé Farmers Origins, o nouă gamă de capsule de cafea pentru aparatele Nespresso, a fost lansată în Spania. Vânzările Purina PetCare au crescut la o rată de două cifre, determinate de brandurile premium Purina Pro Plan, Purina ONE şi Felix. Tails.com şi Lily’s Kitchen au cunoscut, de asemenea, un impuls puternic, susţinut de expansiunea continuă a distribuţiei. Produsele culinare a înregistrat o creştere ridicată de o singură cifră, în principal datorită condimentelor Maggi, Garden Gourmet şi afacerii Mindful Chef, recent achiziţionată”, a anunţat compania.

Categoria Dulciuri a raportat o creştere redusă cu o singură cifră, cu evoluţii puternice ale vânzărilor în Franţa şi Rusia. Incoa, o ciocolată premium realizată exclusiv cu fructe de cacao şi fără adaos de zahăr, a fost lansată în Franţa şi Olanda, urmând să fie lansată şi pe alte pieţe europene. Alimentele pentru sugari au înregistrat o creştere negativă din cauza stocurilor consumatorilor din martie anul trecut şi a ratei mai scăzute a natalităţii în contextul pandemiei. Nestlé Waters şi Nestlé Professional au raportat o scădere a vânzărilor, cu îmbunătăţiri spre sfârşitul trimestrului, fiind impactate de contextul global în sectorul out-of-home.

”Dezvoltarea vaccinurilor eficiente împotriva COVID-19 a dat lumii speranţă. Vaccinarea pe scară largă este crucială pentru depăşirea pandemiei, iar Nestlé pledează pentru vaccinarea tuturor, în conformitate cu priorităţile de sănătate publică. Promovarea accesului echitabil la vaccinuri, în special în ţările cu venituri mici, reprezintă o prioritate maximă. De aceea, Nestlé a încheiat un nou parteneriat cu Federaţia Internaţională a Societăţilor de Cruce Roşie şi Semilună Roşie (IFRC) şi Societăţile Naţionale de Cruce Roşie şi Semilună Roşie, pentru a sprijini livrarea de vaccinuri către comunităţile defavorizate din întreaga lume”, arată compania.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume. Este prezentă în 189 de ţări din întreaga lume, având peste 300.000 de angajaţi şi peste 2000 de brand-uri precum Nescafé, Nespresso, Maggi şi Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveţia, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

 


 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed