Vânzările revistelor pentru femei au scăzut în primul trimestru din 2009

În primele trei luni din 2009, revista bilunară Ioana a vândut, în medie, 43.131 exemplare, cu 3.184 mai puţin decât în ultimul trimestru din 2008, potrivit datelor raportate la BRAT. Revista lunară Look a vândut, în primul trimestru al acestui an, 14.378 de exemplare, cu 3.030 mai puţin decât în intervalul octombrie-decembrie 2008. O altă publicaţie lunară pentru femei, Elle, a scăzut, de asemenea, la capitolul vânzări, de la 18.354 exemplare, media lunară din intervalul octombrie-decembrie 2008, la 15.399 în primele trei luni ale anului în curs.

Contrar trendului descrescător al vânzărilor, revista săptămânală Felicia a înregistrat cea mai semnificativă creştere, având o medie de 37.982 exemplare vândute în primul trimestru din 2009, cu 5.004 mai mult faţă de intervalul octombrie-decembrie 2008. Tirajul publicaţiei a scăzut, însă, cu mai mult decât au urcat vânzările, de la 53.039 exmplare în ultimul trimestru din 2008, la 47.823 exemplare tipărite, în medie, în ianuarie-martie 2009.

Tot la capitolul creşteri ale vânzărilor în primul trimestru din 2009 intră revista lunară Burda, care a crescut de la 8.959 la 10.137 de exemplare lunare. La fel ca în cazul revistei Felicia, tirajul publicaţiei Burda a scăzut, însă cu o cifră mai puţin semnificativă, şi anume cu 102 exemplare mai puţin decât  în ultimul trimestru al lui 2008, având, conform celui mai recent raport BRAT, 15.000 de exemplare vândute pe lună în intervalul ianuarie-martie 2009.

De altfel, tirajele au fost în scădere în primele trei luni din 2009 la toate revistelor pentru femei care au raportat date la BRAT.

Mai mult de jumătate dintre revistele dedicate publicului feminin nu au declarat încă la BRAT vânzările şi tirajul din primul trimestru al acestui an. Printre acestea se află şi revista săptămânală Femeia de Azi, care, la sfârşitul anului trecut, raporta cea mai mare cifră de vânzări din categoria revistelor pentru femei - 133.598 de exemplare vândute şi un tiraj de 205.769 de exemplare săptămânale. Printre revistele cu tiraj mare anul trecut care nu au raportat la BRAT informaţii pentru 2009 se află şi publicaţiile Ioana (74.500 exemplare tipărite în octombrie-decembrie 2008), Lumea Femeilor (58.833), Bolero (55.570) şi Unica (50.124). Nici revistele Cosmopolitan, Femeia, Beau Monde, The One, Tonica şi Marie Claire nu şi-au declarat cifrele de vânzări şi tirajele aferente primului trimestru al anului 2009.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed