VESTE EXCELENTĂ! O firmă cu o istorie de 100 de ani revine pe piață

”Principalele direcţii strategice prevăd continuarea măsurilor adoptate în perioada de observaţie: deschiderea unui magazin în centrul Cluj-Napoca, începerea primelor campanii de marketing şi relansarea brandului în mediul digital (lansarea website-ului Clujana, online shop, relansarea comunicării în social media)”, a informat compania.

 

Ulterior acestor acţiuni, Clujana a înregistrat în lunile octombrie-noiembrie 2018 o dublare a vânzărilor în magazine şi o triplare a vânzărilor în reţeaua de distribuţie din ţară, arată comunicatul.

 

„Încă de la deschiderea procedurii, obiectivul nostru a fost de a restructura operaţional compania şi de a-i oferi şansa reală a unui nou început. Am transformat problemele Clujana în provocări, iar setul de măsuri iniţiate în perioada de observaţie au avut un efect imediat – ritmul de creştere al vânzărilor ne-a depăşit aşteptările, iar cele două magazine au început să genereze profit operaţional”, spune Mariana Boiciuc, partner CITR Cluj.

 

Articolul integral pe CAPITAL

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed