Yahoo întrece Google în traficul web din SUA

În ciuda prognozelor efectuate de analiştii pieţei, Yahoo a avut luna trecută 196,6 milioane de vizitatori unici, stabilind cea mai mare audienţă dintre toate site-urile americane şi depăşind pentru prima dată Google, din mai 2011, anunţă compania comScore.

 

Numărul de vizitatori unici ai Yahoo a crescut cu 21%, comparativ cu luna iulie a anului trecut, când se clasa în spatele Google şi Microsoft. În aceeaşi perioadă, site-uile Google, (inclusiv YouTube), au atras 192,3 milioane de vizitatori unici, creştere mai mică de 1%.

 

În luna iulie din acest an Microsoft s-a clasat pe locul trei, cu 179,6 milioane de vizitatori unici, urmat de Facebook cu 142,3 milioane de vizitatori unici şi AOL cu 117,4 milioane.
Preşedintele executiv al Yahoo, Marissa Mayer, consideră că numărul de vizualizări a crescut datorită versiunilor îmbunătăţite a Yahoo mail, meteo, sport, ştiri şi Tumlr, atât pentru desktopuri cît şi în varianta pentru smartphoneuri şi tablete.

 

De menţionat că datele conScore nu includ Tumblr, (reţeaua socială achiziţionată de Yahoo anul trecut), care ea singură a avut 38,4 milioane de vizitatori unici în iulie. De asemenea nu este inclus traficul pentru dispozitive mobile, care este semnificiativ, dat fiind faptul că Yahoo este considerat cel mai accesat de pe aceste dispozitive.

 

Principala problemă a Yahoo este însă dificultatea de a monetiza traficul. Veniturile din publicitate, care reprezintă principala sursă de venit, au scăzut în al doilea trimestru cu 11%, la 423 milioane de dolari, ceea ce a făcut ca Yahoo să-şi diminueze prognozele pentru profitul anual şi vânzări.

 

Analiştii pieţei de internet din SUA susţin că dezvoltările ulterioare trebuie să se bazeze pe atragerea utilizatorilor din străinătate. Cu o populaţie de 300 de persoane, în care sunt incluşi şi copii, bătrâni care nu utilizează internetul.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed