Ziua când ORANGE a ajuns bătaia de joc a clienților

Mai mulți utilizatori ai rețelei Orange acuză probleme cu efectuarea de apeluri, conectarea la Internet sau trimiterea și primirea de mesaje. În răspunsul oferit clienților pe Facebook, reprezentanții Orange spun că se confruntă cu ”secționări multiple în reţeaua de fibră optică”.

 

O informare privind problemele a apărut și pe pagina de Facebook a operatorului de telecomunicații, cele mai multe comentarii fiind pe un ton ironic.

 

”Să înțelegem că voi aveți internet de la alt provider? Așa ați reușit să scrieți asta?”, comentează Răzvan.

 

”Și adevăratul motiv este implementarea greșită a e-sim-ului?”, glumește Cosmin, făcând trimitere la informația că Orange a devenit primul operator telecom din România ce oferă clienţilor săi acces la tehnologia eSIM.

 

Georgiana ironizează o reclamă recentă a operatorului, în care mesajul transmis vine în contradicție cu stare actuală a rețelei ”Mai ușor ca niciodată să îi spui te iubesc”: ”I’aș spune dar nu am cum”.

 

Dragoș răspunde mesajului în care Orange își cere scuze pentru probleme: ”Și eu îmi cer scuze când nu am bani să plătesc abonamentul, dar pentru asta tot mi-l tăiați”.

 

Tot în spirit de glumă, un alt comentator de pe pagina de Facebook Orange a găsit și vinovatul: primarul Timișoarei care a tăiat cablurile suspendate din centru.

 

Cum era de aștepat, alții fac trimiteri la ceilalți operatori telecom din piață: ”Salut. Momentan vedem asta numai noi, cei de la Vodafone. Dar le transmitem colegilor, că lor nu le merge netul”, comentează Costin.

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed