Zoom preia operatorul de call centere bazat pe cloud Five9, într-un acord de 14,7 miliarde de dolari, sub formă de acţiuni

Zoom a devenit un nume cunoscut şi o favorită a investitorilor, de la declanşarea pandemiei de coronavirus, companiile şi şcolile adoptând serviciile sale pentru cursuri online, şedinţe şi socializare.

Dar, odată cu vaccinarea rapidă şi revenirea vieţii la normal, analiştii şi investitorii caută să vadă cum îşi va susţine Zoom creşterea rapidă, mai ales că rivalele Microsoft, Cisco Systems şi Alphabet Google o concurează puternic.

Five9, al cărui software de call centere este utilizat de peste 2.000 de companii din întreaga lume pentru a interacţiona cu clienţii lor, are drept clienţi firme precum Under Armour, Lululemon Athletica şi Olympus.

Acordul are sens strategic, deoarece ajută la accelerarea extinderii produselor Zoom în afara ofertei sale de bază, a scris analistul Barclays Raimo Lenschow într-o notă adresată clienţilor.

Compania cu sediul în San Jose, California, îşi îndreaptă acum atenţia către produsul său de apeluri cloud Zoom Phone şi produsul de găzduire a conferinţelor Zoom Rooms, pe măsură ce jucătorii mai mari îşi dezvoltă produsele video.

„Se preconizează că achiziţia va contribui la îmbunătăţirea prezenţei Zoom pe piaţa clienţilor corporativi şi îi va permite să-şi accelereze oportunitatea de creştere pe termen lung prin adăugarea pieţei call centerelor, de 24 de miliarde de dolari”, a afirmat Zoom într-un comunicat.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed