Cum să faci bani pe internet: o variantă mai puţin cunoscută

0

Audienţa medie a lui Taylor se ridică la 200.000 de oameni pe episod, intrând în top 10 al celor mai urmărite podcasturi de pe iTunes, scrie Business Magazin.

Dar costurile există totuşi – Taylor spune că un sezon îl costă în jur de 50.000 de dolari, majoritatea fiind salarii plătite angajaţilor -, în vreme ce calitatea unui episod scade considerabil atunci când include plasarea de produse.

Scopul final nu este însă podcastul în sine, după cum arată consultantul Sachit Gupta. „Trebuie să abordezi o problemă anume, ca să poţi înţelege mai uşor nevoile ascultătorilor”, spune el. „După ce le-ai câştigat încrederea, poţi să creezi un curs online, să scrii o carte sau să oferi consultanţă – şi pentru acelea ei vor plăti”, scriu cei de la entrepreneur.com.

Gupta oferă şi câteva sfaturi celor care vor să facă bani de pe urma podcasturilor: fii unic, nu schimba orientarea show-ului pentru a atrage o audienţă mai mare şi vinde inteligent. Cel de-al treilea punct, şi poate cel mai important, se referă la ideea că mulţi realizatori vând reclamă care nu are legătură cu conţinutul emisiunii. Acest lucru, subliniază Gupta, îţi va îndepărta ascultătorii.