Luptă strânsă între giganții industriei auto germane

 

Râuri de cerneală au curs din peniţele analiştilor şi jurnaliştilor care urmăresc cu atenţie bătălia surdă dintre cei trei mari producători germani de autoturisme premium, BMW, Mercedes-Benz şi Audi. Pe măsură ce compania cu sediul la Stuttgart a luat cu asalt fiecare segment în care BMW era lider, cucerind fără drept de apel cursa pentru supremaţie în domeniul vânzărilor de vehicule premium şi de lux, laudele au început să curgă punând într-o lumină cât se poate de roz noul campion al pieţei maşinilor destinate celor cu bugete consistente. Doar că simpla recenzie a unor cifre este, pe cât de uşoară, pe atât de înşelătoare.

 

Astfel, divizia premium a grupului Daimler, Mercedes-Benz, a reuşit să îşi consolideze poziţia de lider în domeniul vânzărilor de autoturisme prin comercializarea a 1,04 milioane de unităţi în prima jumătate a lui 2016. În acelaşi timp, BMW, a vândut doar 986.557 de unităţi, iar Audi 953.281 de unităţi. Deşi diferenţa dintre cele trei mărci este foarte mică, este de aşteptat ca până la finalul acestui an Mercedes-Benz să rămână în poziţia fruntaşă graţie unei creşteri mai mari decât cele ale rivalilor săi. De asemenea, spre desoebire de bavarezi, care se află într-o perioadă „liniştită“ a ciclului de producţie, marca din Stuttgart atacă pe toate fronturile lansând crossovere, SUV-uri şi autoturisme noi pe bandă rulantă.

 

 

mai multe, pe capital.ro 

 

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed