Americanii de la Starbucks plănuiesc să deschidă mii de cafenele în China (VIDEO)

Compania americană Starbucks, cu venituri de 10 miliarde de dolari în 2009, deţine în prezent 16.600 de cafenele la nivel global, dintre care peste 11.000 în Statele Unite. Japonia este piaţa numărul doi pentru Starbucks, dar extinderea a încetinit acolo puternic în ultimii ani. În aceste condiţii, Starbucks caută noi pieţe, iar China va depăşi Japonia în bilanţul său, după ce lanţul a anunţat planuri ambiţioase de extindere.

„Credem că vor fi mii de magazine în China. Cred că vom fi profitabili acolo, avem o relaţie bună pe lanţul de magazine comerciale şi suntem într-o poziţie foarte bună,” a precizat Howard Schultz, director general Starbucks.

Asia reprezintă cea mai bună oportunitate pentru viitorul Starbucks, a subliniat directorul companiei, care a adăugat că analizează intrarea în India şi Vietnam. Problema este mentalitatea diferită a oamenilor, care vor fi greu de convins să cumpere brand-ul. Vor fi câţiva câştigători şi mulţi perdanţi pe piaţa de retail din China, dar ţara reprezintă viitorul pentru Starbucks, spune Howard Schultz.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed