Black Friday: Câţi bani s-au cheltuit în 12 ore

0

În cazul emag.ro, cel mai mare magazin online electroIT, vânzările au atins la ora 12.00 suma de 55 de milioane de lei, reprezentând contravaloarea a 100.000 de comenzi.

La evomag.ro au fost comandate 10.360 de produse, în valoare de peste 1,1 milioane de euro.

Retailerul spune că s-a vandut deja 75% din stocul de produse alocat pentru Black Friday, în conditiile în care acesta a fost suplimentat.

Black Friday a debutat la Domo cu vânzări de patru milioane de euro, înregistrate până la ora 12.00 în cele 97 de magazine din reţeaua Domo Retail.

 

eMAG a vândut 60 de maşini în patru ore

 

Pe categoria televizoarelor, unele dintre cele mai dorite produse de către consumatori de Black Friday, vânzările până la ora 12.00 au depăşit aşteptările, clienţii achiziţionând peste 6.000 de televizoare.

„Deşi s-au epuizat stocurile pentru anumite modele, Domo continuă promoţiile prin suplimentarea ofertei de Black Friday cu noi produse la preţuri reduse, pentru a răspunde interesului crescut pentru această categorie”, se arată într-un comunicat al Domo Retail.

Categoria electrocasnicelor mari şi mici a depăşit 10.000 de bucăţi vândute până la ora 12.00, dintre care peste 2.000 de maşini de spălat, peste 1.500 de aparate frigorifice şi peste 3.000 de aspiratoare.

 

Planul de investiţii al Cameliei Şucu

 

Pe segmentul dispozitivelor mobile, tabletele se află în topul vânzărilor, cu peste 3.500 de unităţi până la ora 12.00. 

La Domo, Black Friday durează o săptămână, ofertele continuând până pe 28 noiembrie.