Antreprenor.net: Blogul, munitie de marketing pentru antreprenori

Blogging-ul este o foarte buna metoda de a-ti face vizibila afacerea. Unde mai pui ca e si la indemana. Blogurile sunt simplu de creat, atrag trafic din partea motoarelor de cautare, ii confera personalitate startup-ului tau si incurajeaza implicarea potentialilor clienti.

Insa nu numai atat. Asemenea unui iceberg, potentialul de marketing al unui blog este de cateva ori mai mare decat ce e vizibil la suprafata.

Sa presupunem ca un potential client iti cauta compania pe Google pentru a se decide daca va face afaceri cu tine sau nu. Ce ai prefera sa gaseasca in prima pagina? Site-ul companiei tale, cu o prezentare seaca, datele de contact si cateva poze ale produselor tale? Sau o serie de articole in care impartasesti sfaturi, analizezi piata sau iti impartasesti opiniile despre cele mai fierbinti subiecte din industria ta?

Oamenii nu mai vor sa faca afaceri cu entitate lipsita de fata, ci vor sa ii cunoasca pe cei de la care cumpara, vor sa stie cum sunt acesti oamenii din spatele brandului, ce valori si pareri au si ce pot invata de le ei. Un blog te ajuta sa obtii o asemenea apropiere de clientii tai si sa construiesti o comunitate si vizibilitatea de care ai nevoie pe temelia autenticitatii. Iata o forma de marketing pe care banii nu o pot cumpara!

Descarca ghidul de corporate blogging si afla care sunt celelalte atuuri pe care le aduce un blog afacerii tale pe Antreprenor.NET.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed