Boardul IAA România va fi ales joi, în cadrul Adunării Generale

0

Înainte de vot, boardul actual va prezenta şi raportul financiar al Asociaţiei IAA România şi candidaţii nominalizaţi.

Comitetul Director IAA România, care tocmai îşi încheie mandatul, a fost ales în februarie 2007. Preşedintele Consiliului Director IAA a fost, pentru doi ani de zile, Felix Tătaru (GMP), Din acelaşi comitet fac parte Alexandra Olaru (Unilever) în calitate de vicepreşedinte, Cristina Simion (Edipresse), în calitate de secretar general, şi membrii Diana Flutur (Odyssey Communications), Afrodita Blasius (Bridge Communication), Eusediu Margasoiu (The Network), Narcis Horhoianu (P&G Balkans) şi Dan Petre (D&D Research).

Mulţi dintre nominalizaţii pentru Boardul IAA 2009-2011 au făcut parte din Comitetului Director IAA şi în intervalul 2007-2009. Astfel, Felix Tătaru este nominalizat pentru funcţia de preşedinte în noul board, în timp ce pentru funcţia de vicepreşedinte sunt nominalizaţi Alexandra Olaru şi Dan Oprescu. Pentru funcţia de trezorier sunt nominalizaţi Liliana Martin (Ursus Breweries) şi Cristian Mucichescu (OMD), iar Cristina Simion, pentru cea de secretar general. Dan Cârstea (United), Sorin Blaga (Rompetrol), Diana Flutur, Călin Clej, (PepsiCo), Narcis Horhoianu, Dan Petre, Afrodita Blasius, Şerban Ciuşcă (ArboEvents), Eusediu Margasoiu şi Claudiu Şerban (Ringier) sunt cei 10 nominalizaţi pentru funcţia de membru.

Listele au fost întocmite pe baza nominălizărilor primite de la membrii IAA şi acceptate de cei nominalizaţi.

International Advertising Association s-a dezvoltat dintr-o organizaţie tripartită (advertiseri, agenţii de publicitate, media), devenind în timp un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor celor implicaţi în procesul de creare a unei mărci (branding).

International Advertising Association a fost înfiinţată în 1938 pentru a apăra comunicarea profesionistă în domeniul marketingului. Între timp, IAA a devenit susţinătorul libertăţii de a alege atât a advertiserilor, cât şi a consumatorilor. IAA este printre puţinele asociaţii care cuprind toate disciplinele implicate în construirea unei mărci, având o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.