Cafeaua, (şi) mai scumpă la Starbucks

Schultz a spus că „în ultimele 6 luni piaţa cafelei a devenit extrem de speculativă iar costurile bunurilor de larg consum au crescut dramatic, ducând la schimbarea completă a orizontul financiar al multor jucători din industria cafelei”.

Starbucks, cel mai mare lanţ internaţional de cafenele, a anunţat că e posibil să crească şi preţurile cafelei ambalate vândute  în magazine. Pe de altă parte băuturile cu gramaj mai mic, ca de exemplu espresso-urile, nu vor fi afectate de creşterile de preţ.

Deşi compania nu a făcut publice detalii referitoare la procentul cu care acestea vor fi majorate anunţul vine în contextul în care preţul cafelei a atins cel mai mare nivel din ultimul deceniu.

Schultz a mai adăugat: „Deși mulţi, dacă nu majoritatea, producătorp și retaileri de cafea au început să crească preţurile cu câteva luni în urmă, până acum am ales să absorbim această creştere în loc să o transferăm clienţilor noştri. Însă natura extremă a acestor creşteri a făcut să nu ne mai permitem absorbţia, fiind astfel astfel forţaţi să luăm măsurile pe care le-am anunţat astăzi.”

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed