Care sunt supraviețuitorii brandurilor de lux din România

1. LOUIS VUITTON. Prin intermediul magazinului deschis în cadrul hotelului JW Marriott în iunie 2008, producătorul francez de marochinărie, pantofi și accesorii devenea primul brand internațional de lux care intra cu o investiție directă, de aproximativ un milion de euro, pe piața locală. Louis Vuitton este parte a grupului LVMH (Louis Vuitton – Moet – Henessy), cel mai mare din lume pe industria de lux.

2. VICTORIA 46. Deschis în urmă cu doi ani pe Calea Victoriei, este un magazin multibrand (Yves Saint Laurent, Roberto Cavalli, Christian Dior, Alexander McQueen, Balenciaga, Marc Jacobs) deținut de grupul elen Solmar – prezent din 2000 în România, acesta din urmă deține drepturile de franciză pentru 12 branduri (fără cele de lux). Investiția în spațiul de 600 mp s‑a ridicat la aproximativ un milion euro.

3. MENGOTTI. Este un maga­zin multibrand (Gucci, Prada, Fendi, Valentino, Dolce&Gabbana, Emporio Armani), deschis în primăvara lui 2008 pe Calea Victoriei de către omul de afaceri Adriano Mengotti, care deține o rețea de magazine similare în Italia. În primul an de funcționare, magazinul a avut o cifră de afaceri de 2,2 mil. euro.

4. THE PLACE CONCEPT STORE. Magazin multibrand (Givenchy, Galliano, Jimmy Choo, Kenzo, Vera Wang, Pucci) deschis pe Calea Doro­banți în 2007 de către Iulia Dobrin, creatoarea și proprietara brandului de lenje­rie intimă ID Sarrieri.

Citeşte mai mult pe Money Express

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed