Câteva zeci de români au card cu servitor ataşat

Cardurile superpremium au devenit accesibile şi pe piaţa românească. MasterCard World Signia este disponibil românilor cu stare de aproape doi ani prin intermediul BRD, iar ING are în ofertă Visa Infinite.

Cardul World Signia vine cu accesul la servicii de concierge, ceea ce înseamnă că printr-un simplu telefon un asistent este gata să satisfacă aproape orice fel de cerere, la orice oră, fie că vorbim de rezervări simple, ori de lucruri mai complicate.

“Clientul are la dispoziţie un asistent care îi rezervă, de exemplu, biletele de avion, camera de la hotel, maşina cu şofer, masa de la restaurant. Dacă vrea să joace golf, asistentul îl va ajuta în cel mai scurt timp să ajungă la teren şi îi găseşte şi un instructor.

Dacă are o întâlnire de afaceri cu un partener din Japonia care nu vorbeşte engleza, asistentul personal îi va găsi urgent un translator de japoneză. Dacă U2 are diseară concert în oraş, deţinătorul poate fi sigur că va găsi bilet, pentru că nu are decât să-şi sune asistentul”, spune Traian Traicu, PR manager BRD.

Posesorul cardului mai are parte şi de asistenţă de călătorie, asistenţă medicală de urgenţă ori asistenţă juridică sau servicii de asigurare.

Dacă deţii un astfel de card ai acces la Lounge-urile private ale aeroporturilor, ai parte de reduceri la comercianţii şi hotelurile agreate.

“Cardul Noir nu este un card obişnuit. El face parte din categoria extrem de selectă a cardurilor superpremium. De fapt, este cel mai exclusivist produs conceput de MasterCard şi este unic pe piaţa românească. La momentul lansării, a fost primul veritabil card black din Europa Centrală şi de Est”, spune Traicu.

Cardul îţi permite să faci cumpărături de valori ridicate, fie că vorbim de maşini, ori de alte obiecte foarte scump, graţie limitei foarte mari de credit.

Ai venituri substanţiale şi peste 100.000 de euro în conturi? Pari a fi omul potrivit pentru a fi invitat de către bancă să intri în posesia unui astfel de card. Îţi mai trebuie şi o imagine publică potrivită cu exclusivismul World Signia.

“Este la fel ca în cazul brandurilor de lux din diverse domenii – cele mai cunoscute sunt cele din sectorul auto – care îşi selecţionează clienţii pentru care fabrică produsele.

Noir este un card care nu se solicită de către client, ci se oferă de către bancă unei clientele foarte atent selecţionate. Practic, în România există doar câteva zeci de persoane care au acest tip de card”, spune oficialul BRD.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed