Ce funcții au centralele telefonice VoIP și cum le poți adapta pentru afacerea ta?

Soluțiile de telefonie modernă pentru afaceri implică azi integrarea în cloud și adaptarea funcționalităților unei centrale VoIP la nevoile specifice companiei în comunicarea de business. Spre deosebire de aplicațiile standard ale unui serviciu de telefonie clasic, cu centrale telefonice de la While1 se obțin performanțe remarcabile și o gestionare optimă a relațiilor cu clienții și partenerii de afaceri. 

Pachetele de servicii de telefonie în cloud implică aplicații personalizate în funcție de nevoile firmei, de numărul de utilizatori ai centralei, de numărul de canale și de integrarile cu alte instrumente și servicii esențiale pentru afaceri.

Ce funcții are centrala telefonica While1 Voice pentru companiile mici și mijlocii?

Centralele telefonice While1 Voice din pachetele destinate start-up-urilor și companiilor mici și mijlocii oferă o gamă variată de funcții esențiale, adaptate nevoilor specifice ale acestor tipuri de afaceri.

Pentru firmele la început de drum, cu o bază mică de clienți și contacte de business, se poate opta pentru un abonament accesibil și eficient. Utilizarea serviciilor While1 permite, în acest caz, realizarea de 4 apeluri simultane, facilitând gestionarea mai multor interacțiuni cu clienții în același timp. Suportă până la 5 operatori în cadrul call-center-ului, contribuind la o distribuție eficientă a sarcinilor. Pachetul oferă 5 extensii de birou pentru a conecta membrii echipei într-un mod convenabil.

Înainte de achiziția pachetului, utilizatorii au la dispoziție un demo gratuit, în cadrul căruia pot  testa funcționalitățile centralei. Pot verifica în această etapă funcții precum Contact Manager, Monitorizarea apelurilor, IVR, Numere de rezervă sau Voice mail.

Companiile mici pot alege în siguranță un abonament Starter, în care au acces la 10 apeluri simultane, utilizarea de către 10 operatori în call-center și 10 extensii office. Spre deosebire de abonamantul Lite pentru afacerile la început de drum, Starter beneficiază de funcția de Integrare CRM/ERP.

Abonamentul Office pentru firme mici și mijlocii are toate funcționalitățile pentru comunicarea în afaceri în plină dezvoltare. Utilizatorii pot conta pe 20 de apeluri simultane, 20 de operatori în call-center și 20 de extensii office. Integrarea în Google Analytics și CRM se adaugă în mod firesc, pentru a facilita o mai bună evaluare a eforturilor strategice de comunicare cu clienții.

Soluții premium de telefonie pentru afaceri în creștere 

O centrală VoIP While1 pentru afaceri în creștere și companii mari are multiple funcționalități, prin care se oferă metode moderne și eficiente de comunicare cu partenerii de afaceri și clienții, posibilitatea convorbirilor simultane cu 30 sau 40 de persoane, organizarea unui call-center cu 30 sau 40 de operatori și zeci de extensii office utile.

Soluția While1 Voice PBX oferă o integrare fluentă cu o gamă extinsă de instrumente și servicii esențiale pentru mediul de afaceri. Printre acestea se numără Salesforce, Freshdesk, MiniCRM, Pipedrive, Hubspot, iStoma, Charisma, TicketSys, dRoot și orice altă platformă bazată pe API. Prin această integrare, datele clienților sunt centralizate într-o singură platformă, facilitând gestionarea și accesul eficient la informații al personalului companiei, precum și controlul tuturor instrumentelor de comunicare printr-o soluție inteligentă.

Performanța și securitatea în comunicare de afaceri pot fi sporite prin beneficii suplimentare oferite de soluția While1 Voice PBX. Echipa de experți care au conceput platforma este pregătită să ofere consultanță în diverse aspecte, cum ar fi asistența pentru dezvoltare sau colaborarea cu furnizori terți, inclusiv crearea de caracteristici personalizate adaptate nevoilor specifice ale fiecărei afaceri.

Dacă există cerințe particulare, se pot dezvolta soluții personalizate pentru a satisface nevoile distincte ale companiilor. De asemenea, se oferă utilizatorilor servicii de testare periodice la cerere, prin care se verifică securitatea continuă a sistemului.

Pentru servicii de suport tehnic premium, firmele au la dispoziție Premium Support la cerere, și beneficiază de asistență prioritară și soluționarea rapidă a problemelor. Sunt incluse aici planuri de backup Premium personalizate, care vor contribui la asigurarea continuității eforturilor strategice de comunicare.

Utilizarea centralei VoIP este accesibilă, însă, pentru îmbunătățirea cunoștințelor și valorificarea optimă a tuturor funcționalităților, se oferă instruire suplimentară, fie la fața locului, fie la distanță, într-un format one-to-one. 

Soluția While1 Voice, centrala telefonică cu funcționare integrată în cloud, oferă utilizatorilor un sistem de comunicații eficient, însoțit de un pachet complet de servicii care acoperă nevoile specifice ale afacerii lor, de la securitate și performanță la conformitate și suport avansat.

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed