Ce le-a cerut angajaţilor să facă şeful Starbucks după „Lunea Neagră”

0

Într-un e-mail trimis celor 190.000 de angajaţi ai companiei, Schultz a scris: „Volatilitatea de azi a pieţelor financiare, combinată cu mari incertitudini politice acasă şi peste hotare, vor avea cu siguranţă un efect asupra încrederii consumatorilor şi, posibil, asupra atitudinii şi comportamentului clienţilor noştri. Clienţii noştri vor experimenta probabil un nivel ridicat de anxietate şi îngrijorare… Haideţi să fim foarte sensibili la presiunea pe care clienţii noştri ar putea-o simţi şi să facem tot ce putem individual şi colectiv pentru a le depăşi aşteptările”.

Schultz este recunoscut pentru iniţiativele prin care încearcă să îmbunătăţească societatea, transmite TIME. El este cel care a lansat campania „Race Together”, prin care angajaţii sunt rugaţi să scrie fraza pe paharele de cafea şi să discute cu clienţii probleme rasiale.

 

mai multe, pe GÂNDUL