Ce se întâmplă la eMag? 37 milioane euro pierderi

0

Investiţiile realizate anul trecut au ajuns la 50 de milioane de euro, din care 24 de milioane au susţinut dezvoltarea tehnologiei eMAG şi 23 de milioane extinderea internaţională. Încă 1 milion de euro a fost investit în dezvoltarea logistică şi 2 milioane de euro în dezvoltarea angajaţilor prin participări la conferinţe şi training-uri internaţionale şi programe speciale de formare, precum Talent Internship sau Future 25.

 

În 2016, traficul total eMAG a crescut faţă de anul precedent şi a ajuns la 270 de milioane de vizite, cu două luni, septembrie şi decembrie, în care mobile-ul a adus peste 60% dintre acestea.Smartphone-ul a revoluţionat comerţul online şi a devenit un instrument firesc pentru informare şi cumpărături. Pentru 2017, estimarea eMAG este că traficul din mobile va depăşi pragul de 70% dintr-un total de aproximativ 379 de milioane de vizite estimate pe site.

 

În 2017, oferta eMAG va ajunge la aproximativ 2 milioane de produse prin diversificarea unor categorii foarte dinamice, care atrag tot mai mulţi clienţi online: Home & Deco, Auto, Bricolaj, Articole pentru copii şi jucării, Sport şi Fashion. Creşterea ofertei din aceste categorii va fi susţinută şi de sellerii parteneri în eMAG Marketplace, care vor avea acces la servicii pentru creşterea vâzărilor şi îmbunătăţirea experienţei oferite clienţilor.

 

“Pentru 2017, ne propunem să ajungem la peste 7.000 de magazine partenere, care vor avea acces la infrastructura de livrare eMAG, prin punctele de livrare şi showroom-uri. De aceste servicii vor beneficia şi micii producători români înscrişi în programul Deschide România,” a completat Iulian Stanciu.

 

Dacă în 2016 vânzările generate de sellerii din eMAG Marketplace reprezentau 19% din totalul vânzărilor generate de eMAG, în 2017 acestea vor creşte accelerat şi vor reprezenta aproximativ 29% din vânzările generate.

 

Pentru îmbunătăţirea timpului de livrare, eMAG va ajunge la peste 600 de puncte de livrare în parteneriat cu Poşta Română şi va extinde reţeaua de showroom-uri din ţară, până la finalul anului 2017. De asemenea, eMAG va extinde la nivel naţional şi serviciul de livrare în 2 ore în oraşele cu showroom şi va introduce opţiunea de livrare pe intervale orare, inclusiv în week-end.În plus, eMAG pregăteşte un card de credit pentru cumpărături, în a doua jumătate a anului.