China vs. restul lumii la Salonul Auto de la Shanghai

0

sursa foto: autocar.co.uk

 

Prin comparaţie, piaţa SUA va ajunge undeva spre 13,5 milioane de unităţi, în timp ce Europa s-ar putea să nu treacă de 14 milioane, scrie Dan Vardie într-un comentariu pe Adevărul. În procente – 27% din fenomenul automobil al Terrei. Ca unul care am parcurs kilometri buni prin cele 10 hale rezervate maşinilor, nu pot să nu remarc incredibila voinţă a chinezilor de a prezenta tot ce au mai bun în domeniu, indiferent dacă este 100% produs local sau joint-venture. Din perspectiva noastră, două au fost premierele care vor conta cel mai mult.

Audi Q3 este noul baby SUV din Ingolstadt, un „pui” de cross­over care va servi foarte bine în regim urban, dar poate oferi satisfacţie şi la evadările în natură. Chiar mai spectaculoasă ni s-a părut premiera mondială a lui Citröen DS5. Este o maşină la limita dintre coupe, crossover, limuzină şi break, încercând să împrumute ce este mai bun de la fiecare. Mai mult, maşina va fi fabricată în China şi va fi distribuită printr-o reţea de dealeri specializaţi doar în linia DS. Citeşte mai mult pe Adevărul