Cinci sfaturi cum să conduci o afacere dintr-o altă țară

Însă și o asemenea comunicare poate fi făcută cu succes, spun specialiștii citați de Entrepreneur.com. Aceștia trec în revistă cinci ponturi care îi pot ajuta pe managerii care au afaceri peste hotare să gestioneze companiile din afară.

 

1. Comunică frecvent și cât mai clar. Comunicarea este cheia atunci când activitatea se desfășoară peste hotare. Este destul de dificil să te ocupi de angajații din biroul tău, dar este și mai greu când aceștia sunt pe alte fusuri orare. Este posibil să fii în situația în care ziua lor de lucru este pe sfârșite, iar a ta abia începe. Pentru a gestiona eficient activitatea lor, este extrem de important să aveți un dialog continuu, deschis și să discuți la telefon cu angajații cel puțin o dată pe săptămână.

 

2. Redu distanța dintre voi cu ajutorul tehnologiei. O conexiune personală prin intermediul tehnologiei potrivite este importantă în gestionarea unei echipe internaționale. Schimbul de tehnologie, de locuri de muncă și de soluții de stocare cloud, cum ar fi FotoIN partners, Box, Sharefile și Egnyte facilitează lucrul de la distanță. De asemenea, poți folosi opțiunile de deadline pentru fiecare sarcină, precum și soluții de stocare cloud, care poate fi o foaie comună care include termene și sarcini care pot fi actualizate de către toți utilizatorii sau managerii. Mobilitatea este esențială pentru asigurarea respectării termenelor limită atunci când se lucrează pe plan internațional, din cauza diferenței de fus orar.

 

3. Adaptează-te diferențelor culturale. Lucrul cu liderii de afaceri din alte țări oferă o nouă perspectivă asupra afacerii tale, dar în același timp aduce și provocări, din cauza varietății culturale în funcție de regiune, țară, religie etc. Acceptă aceste perspective diferite și provocările care apar odată cu colaborarea cu o companie internațională.

 

4. Folosește-te de parteneriate și cere ajutor. Folosește-ți relațiile pe care le ai în fiecare țară cu care ai contact, fie prin intermediul angajaților, fie al clienților. De exemplu, dacă tu cunoști bine limba spaniolă, dar trebuie să lansezi un produs in Mexic, apelează la rețeaua ta de parteneri pentru a comunica mesajul. Nu fi prea încrezut pentru a cere ajutor atunci când ai nevoie de el. Parteneriatele reciproc avantajoase și relațiile bune sunt esențiale pentru conducerea unei afaceri internaționale.

 

5. Crearea și menținerea relațiilor. Dacă trăiești pe cealaltă parte a globului față de angajații tăi, va trebui să muncești de două ori mai mult pentru a menține relațiile cu angajații și clienții. Programează o convorbire telefonică săptămânală cu angajații pentru a actualiza evoluția companiei. Asta deoarece este destul de greu să evaluezi tonul doar prin intermediul e-mailurilor. În schimb, poți obține mai multe informații și poți înțelege mai bine contextul prin simpla auzire a vocii unei persoane. Un alt sfat cu bătaie pe termen lung este să ții cont de informațiile personale ale angajaților de peste hotare. Dacă știi că unul dintre oamenii de vânzări își sărbătoarește în curând ziua de naștere, trimite-i o felicitare, iar acea persoană se va simți apreciată.

 

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed