Cum au devenit maşinile recuperate un business permanent

0

Logisticon (ex-Car Logistic), firmă care se ocupă cu stocarea, mentenanţa și vânzarea vehiculelor recuperate de companiile de leasing de la clienţii care nu-şi mai plătesc ratele, şi-a crescut de aproape trei ori cifra de afaceri anul trecut (la doi ani de la începerea business-ului), până la aproximativ 400.000 de euro.

Firma s-a deschis în primăvara lui 2007, ca parte a importatorului de piese auto Italoparts (denumit acum The Parts), atunci când oferea doar administrare de flote pentru Unicredit Leasing. La numai câteva luni, Logisticon şi-a diversificat serviciile, oferindu-se să şi vândă maşinile recuperate – la acea vreme într-un număr infim faţă de situaţia actuală. Mutarea s-a dovedit însă a fi inspirată.

Criza a declanşat un val puternic de recuperări, care a ajuns la nivelul de 25.000 de vehicule, potrivit lui Sorin Iacob, director general la firma de consultanţă în auto EurotaxGlass’s. Citeşte mai mult în MONEY EXPRESS.