Cum să faci bani ca influencer în 2024, sau chiar să te îmbogățești

0

Rețelele de socializare au devenit un jucător extrem de important în spațiul comerțului. Comercianții cu amănuntul se îngrămădesc pe aceste platforme pentru a-și vinde bunurile și serviciile, iar consumatorii interacționează adesea și, uneori, cumpără produse pe care s-ar putea să nu le fi întâlnit niciodată dacă nu ar fi derulat pe telefoanele lor, în rețelele de social media, conform unei analize Nasdaq. Și nu doar brandurile câștigă bani de pe platformele de social media. Unii influenceri câștigă bani de la branduri pentru un conținut-cheie încărcat pe social media. Conform Raportului NeoReach 2023 Creator Earnings and Insights Industry Report, unii influencerii TikTok au câștigat, în 2023, chiar și peste 200.000 dolari.

Deci, cum poți să câștigi bani ca influencer, în 2024?

Prin parteneriate cu brandurile

Blair Huddy, fondator și CEO la Hudson Davis Communications, cu 37.000 de urmăritori pe TikTok, subliniază importanța formării de parteneriate cu brandurile pentru a face bani pe platforma de social media. Totul începe cu construirea unei comunități.

„Construirea unei comunități mi-a permis să cultiv relații cu branduri care îmi oferă 10% din ceea ce aduc produsului sau platformei lor”, a spus Huddy. „Am câștigat aproximativ 500 de dolari pe lună, în comision [anul trecut] (din august).”

Prin trendurile Google Analytics

Urmărirea trendurilor de înaltă performanță este esențială în câștigurile realizate din rețelele de social media.

„Monitorizarea zilnică a datelor de performanță permite o optimizare rapidă”, a spus Amy Kauffman de la Let’s Tango. „Află ce formate de conținut, durată și timpi de lansare funcționează cel mai bine. Acest lucru transformă postarea ocazională într-o afacere strategică.”

Prin nișe și cei mai buni influenceri

Există numeroase nișe pe TikTok. Află care dintre ele au performanțe bune, care fac trafic și accesează una sau mai multe cu un conținut propriu. De asemenea, este esențial să acorzi atenție postărilor pe care cei mai importanți influenceri pentru a te îndrepta în direcția corectă și profitabilă.

„Studierea conținutului și a influencerilor care monetizează deja bine pe TikTok arată teme viabile aliniate la oportunitățile de sponsorizare”, spune Amy Kauffman.

„Fitness-ul, finanțele, mâncarea și moda rămân în mod constant profitabile. Potriviți-vă abilitățile și interesele cu categoriile pentru care plătesc agenții de publicitate activi.”

Prin evitarea reclamelor tradiționale

Oamenilor le place în general să fie inspirați să cumpere atunci când rețelele de socializare arată ofertele potrivite, dar nu le place să aibă impresia că se uită la niște reclame exagerate, atât de răspândite pe internet.

„Nimănui nu-i place să fie „vândut”, în special pe TikTok”, a spus Eric McDermott, fondator NEXTpectations, cu peste 550.000 urmăritori pe TikTok.

„Deci, conținutul tău nu poate fi format din reclame tradiționale. În mod covârșitor, cu toții vindem lucruri. Concentrează-ți conținutul pe rezultatele pe care toată lumea și le dorește.”

Prin a educa și prin a dobândi încredere

„Contribuiți la educație sau divertisment construind încredere și valoare”, a sugerat McDermott.

„Experiența mea este că TikTok oferă în prezent un cost pe conversie relativ mai mic decât multe dintre celelalte platforme de social media. Chiar dacă folosești TikTok Shops, sau Series, sau Creator, concentrează-te pe rezultatele pe care toată lumea și le dorește, construiește o comunitate, demonstrează valoare și construiește un plan pentru a te îmbogăți încet.”

Prin diversificarea surselor de venit în cadrul platformei

Nu există o singură modalitate de a câștiga bani din rețelele de social media.

„Înmulțiți fluxul de numerar prin combinarea cotelor din veniturile din publicitate de la TikTok’s Creator Fund, oferte de conținut de marcă sponsorizate, lansarea de magazine de comerț electronic, vânzarea de mărfuri, oferirea de abonamente la conținut plătit și multe altele”, a spus Kauffman.

Prin muncă și răbdare

Cei mai mulți influenceri de succes nu s-au îmbogățit peste noapte. Au crescut treptat, în timp. În plus, a face bani din această platformă de socializare este departe de a fi o garanție, așa că nu renunța la alte locuri de muncă și nu te baza exclusiv pe banii din rețelel sociale care pot sau nu să intre.

„Un plan bazat pe a deveni o excepție revoluționară nu este, pur și simplu, un plan de încredere. În loc de „sfaturi pentru îmbogățire rapidă”, ia în considerare să te concentrezi pe „tactici lente de îmbogățire”, spune McDermott.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.