Cum vrea Dragoş Anastasiu de la Eurolines să facă față crizei: Travel Hypermarket

Investeşte, consolidează, se gân­deşte la fuziuni. Dragoş Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, cu afaceri din vânzări de circa 27,65 mil. euro în 2009, mai are de îndeplinit câteva din dorinţele pe care şi le pusese la începutul anului. Acestea ar fi, într‑o ordine aleatorie, lansarea unei agenţii virtuale, întârziată de probleme de IT, deschiderea unor noi sedii, cele mai multe în Bucureşti, dar şi mutarea sediului principal din Capitală într‑unul nou, pe care‑l amenajează lângă Gara de Est. În total, câteva sute de mii de euro, bani bugetaţi într‑un an plin de incertitudini pentru mediul de afaceri.

Iar la capitolul „altceva“, adică noi linii de business – „ceva nou, în sensul să‑mi deschid o clinică, pentru că sunt medic de profesie, nu acum şi nu în următorii trei ani“. Repetă negaţia, parcă pentru a accentua şi mai mult disponibilitatea pe care o are în a‑şi dezvolta doar businessul principal. Când vorbeşte despre acesta, Dragoş Anastasiu nu ia în calcul doar transportul de călători, cu care era identificat la început – „din păcate, încă mai avem de luptat cu percepţia că Eurolines înseamnă numai autocar; de fapt, înseamnă orice fel de serviciu turistic şi de transport“.

Noutatea cu care a venit Anastasiu anul acesta se poate concentra în două cuvinte: Travel Hypermarket.

Este proiectul prin care omul de afaceri doreşte să definească şi promoveze conceptul de „Eurolines – hipermarket de produse turistice“, adică reţeaua de agenţii de turism a grupului, un lanţ de spaţii în care se găsesc produsele celor mai mari tour‑operatori români şi străini. Vorbeşte de acest proiect, dar nu înainte de a evidenţia un amănunt legat de site‑ul eurolines.ro, în care spune că a investit foarte mult, fără a da mai multe detalii. Iar investiţia în site dă rezultate.

Cifrele vorbesc de la sine – vânzările, cu plata pe card, s‑au apropiat de 20.000 euro în luna iulie, cu 383% mai mult decât în iulie 2009, iar de la începutul anului vânzările online au totalizat 100.000 euro, cu 481% mai mult faţă de anul trecut. Revenind la Travel Hypermarket, acesta se doreşte a deveni un model nou pe piaţa locală: toate serviciile de turism, adunate sub aceeaşi umbrelă. Mai exact, un site unde clienţii vor putea rezerva aproape orice fel de servicii turistice. Un fel de hipermarket, de unde vor putea fi achiziţionate bilete de avion, vacanţe oferite de diverse agenţii de turism, dar şi servicii de rezervare hotelieră sau de rezervare a biletelor la diferite concerte. Citește mai mult în ediția de luna aceasta a MONEY EXPRESS

Ultimele Articole

Articole similare

Parteneri

Loading RSS Feed