x


  • EUR
    4.7759
    USD
    4.3145
string(4) "auto"

DACIA s-a schimbat complet! S-a dus epoca ”low cost”

Dacia nu mai e o mașină „low cost”, ci „smart choice”.

Author: Mihai Voican | Sursa: DIGI24 | Publicat: 29.09.2019, 11:49

‘România nu mai este o ţară care are costuri mici, este o ţară în care companiile contează pe talente pentru activităţi cu o mare valoare adăugată. O maşină Dacia fabricată în România nu mai este o maşină low cost, este o maşină smart choice, din cauza asta Dacia are succes pe toate pieţele din Europa şi din afara ei’, a explicat Francois Coste, preşedinte al Camerei Franceze de Comerţ şi Industrie din România, într-un interviu pentru DIGI24.

 

‘Investiţiile străine sunt esenţiale pentru sănătatea unei economii. De ce este nevoie de ele? Pentru că banii şi expertiza pe care le aduc companiile multinaţionale atunci când dezvoltă afaceri în alte state sunt utile pentru internaţionalizarea afacerilor. Cum altfel poţi creşte cu adevărat, dacă nu ai parteneri cât mai variaţi? Discursurile populiste au grijă să sublinieze de fiecare dată că străinii care vin să-şi plaseze capitalul într-o ţară vor doar profit. Sigur că vor profit, sunt oameni de afaceri. Dar este absolut necesar să discutăm şi despre avantajele pe care aceste investiţii profitabile le aduc pentru populaţia locală. Afacerile solide se construiesc doar dacă se implică serios şi statul care beneficiază de investiţii şi oferă condiţii de lucru. România are încă probleme mari în privinţa corupţiei, iar asta, ştim deja, afectează pe absolut oricine trăieşte şi lucrează aici, indiferent de unde vine’, mai spune Coste.

 

El spune că ‘după o prezenţă de opt ani în România, sunt de părere că România a făcut progrese mari, chiar dacă a fost şi o perioadă de regres, în 2018. Este nevoie acum ca progresul să fie consolidat, iar încrederea investitorilor să fie recâştigată”. “Am observat că 40% dintre cetăţenii care au votat în luna mai sprijină prezenţa investitorilor’, mai spune Coste.

 

 

Articolul integral pe DIGI24